چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

نکونام: بازی با سایپا برایمان مهم است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نکونام: بازی با سایپا برایمان مهم است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با سایپا برایمان مهم بوده و می دانیم از این بازی چه می خواهیم لذا برای برد تلاش می کنیم.

به گزارش ایرنا جواد نکونام جمعه شب در نشست خبری پیش از بازی با سایپا در اهواز ضمن تسلیت درگذشت پیشکسوت باشگاه فولاد آقای امیدوار را به خانواده و همچنین فوتبال خوزستان اظهار داشت: این بازی همچون بازی های قبل برای ما مهم است و تمام تمرکزمان بر این است که بتوانیم روند خودمان را ادامه دهیم و بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فولاد گفت: برای کسب موفقیت، نیاز به تمرکز بالا و تلاش بیشتری داریم و انتظار دارم که فردا تمام نفرات تیممان برای یک بازی خوب، محکم و تاکتیکی آماده باشند تا بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم.

وی عنوان کرد: با توجه به جدول رده بندی می دانیم از این بازی چه می خواهیم و چه انتظاری از بازیکنان داریم. باید تمرکز خود را در مسابقات حفظ کنیم تا علاوه بر رسیدن به موفقیت، در کورس مدعیان بالای جدول جای بگیریم.

نکونام گفت: حریف را به خوبی آنالیز کردیم و تلاش می کنیم فردا در بهترین شرایط خود باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

دیدار تیم های فولاد و سایپا در هفته ششم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 روز شنبه 22 آذرماه در اهواز برگزار می شود.

تیم‌های فولاد و سایپا هر 2 با هفت امتیاز در مکان های هشتم و نهم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفته اند. فولادی ها تاکنون برای 2 بار عنوان قهرمانی لیگ را کسب کرده اند.

*س_برچسب‌ها_س*