چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

نکونام سفرش را لغو کرد، تا 11 شب باشگاه ماند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نکونام سفرش را لغو کرد، تا 11 شب باشگاه ماند!

سرمربی استقلال این روزها تمام تمرکز خود را روی کارش گذاشته و مشخص است که انگیزه زیادی برای موفقیت در جمع آبی‌ها دارد.

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید استقلال، در صحبت‌های خود تاکید زیادی بر کار کردن با تمام توان داشت. او اعلام کرد که از هیچ تلاشی برای خوشحال کردن هواداران استقلال دریغ نمی‌کند و حالا در اولین روزهای کاری خود این وعده را محقق کرده است.

نکونام روز گذشته دفتر کار خود را در کمپ باشگاه استقلال تحویل گرفت. او در اتاقی مستقرشد که در گذشته ریکاردو ساپینتو و علی فتح‌الله‌زاده بر سر در اختیار داشتن آن به اختلاف خورده بودند. مدیریت استقلال اما این اتاق را در کمپ مرحوم حجازی به نکونام سپرد تا او بتواند با خیالی آسوده امور باشگاه را پیش ببرد.

نکونام که قصد داشت سفری چند روزه به خارج از کشور داشته باشد، به خاطر مسائل مربوط به استقلال این سفر را لغو کرده و با تمام توان کارش را جلو می‌برد.

سرمربی استقلال در اولین روزی که دفتر خود را تحویل گرفت، تا دیروقت مشغول کار بود. حاضران در کمپ استقلال می‌گویند نکونام شب گذشته تا ساعت 11 شب در دفترش حضور داشته و امور استقلال را پیگیری می‌کرده است.

مشخصا نکونام با انگیزه زیاد فعالیت‌هایش در استقلال را شروع کرده است. او مشغول برنامه‌ریزی برای بزرگ‌ترین چالش دوران مربیگری خود است و برای همین امر برنامه‌ریزی خوبی باید انجام بدهد.