سه‌شنبه 28 فروردین 1403

نیازمند محل‌هایی برای اعتراض مسالمت‌آمیز هستیم

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع
نیازمند محل‌هایی برای اعتراض مسالمت‌آمیز هستیم

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه اکنون سره از ناسره مشخص شده است، گفت: قطعا به محل‌های مناسب برای ابراز اعتراض مسالمت آمیز نیاز داریم، چنانچه قبلا نیز اعتراض بوده و به نتیجه هم رسیده است.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سازمان گردشگری باید تشکیل شود، گفت: این موضوع از ابتدای شورای ششم تذکر داده شده و در جلسه قبل با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نیز تاکید شد.

علوی از زحمات حافظان امنیت شهر و کشور تقدیر کرد و گفت: این روزها خادمان امنیت تلاش می‌کنند با بردباری و صبوری مسائل شهر را مدیریت کنند.

او با بیان اینکه با کنار رفتن غبار فتنه مشخص شد که اعتراض به اغتشاش رسیده است، گفت: از خانواده‌ها خواهش می‌کنم اکنون که مشخص است اغتشاش جای اعتراض را گرفته مانع حضور فرزندانشان در تجمعات شوند.

رئیس کمیته گردشگری با اشاره به اینکه اکنون سره از ناسره مشخص شده است، گفت: قطعا به محل‌های مناسب برای ابراز اعتراض مسالمت آمیز نیاز داریم، چنانچه قبلا نیز اعتراض بوده و به نتیجه هم رسیده است.

علوی همچنین به کم کاری دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت علوم و آموزش و پرورش در مسائل فرهنگی گفت: این کم کاری‌ها که خود مدیریت شهری نیز در حوزه فرهنگی سبب شد تا فراجا از آخرین حلقه زنجیر تبدیل به اولین حلقه شود و مورد هجمه قرار گیرد.