شنبه 29 اردیبهشت 1403

نیاز مهدی طارمی به مطالعه زندگی علی دایی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
نیاز مهدی طارمی به مطالعه زندگی علی دایی

مهدی طارمی در سالی سخت، به تیم اینتر می‌رود. امسال از نظر بازی‌های باشگاهی در اروپا و در کشور پرتغال، این بدترین سالی بوده که طارمی داشته است.

طارمی در آستانه 32 سالگی است و روز‌های خوب فوتبال او رو به پایان است، اما یادتان باشد که بسیاری از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال ایران به خصوص فوتبالیست‌های نسل 20 سال اخیر، در 32 سالگی بهترین روز‌های فوتبال خود را تجربه کردند.

احمدرضا عابدزاده در 32 سالگی آن بازی تاریخی را برابر آمریکا انجام داد. علی پروین در 32 سالگی کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 بود. علی دایی در 32 سالگی مرد سال فوتبال آسیا شد. یحیی گل محمدی در 32 سالگی و در سال 1381 بهترین بازیکن سال فوتبال ایران در رده ملی شد. حالا مهدی طارمی قطعا به یاد خواهد داشت که شماری از بهترین‌های فوتبال ایران بهترین دوران عمر فوتبالشان را در همین سن داشته اند. در نزدیکی او همین وحید امیری است که سال 1399 در 32 سالگی بهترین دوران فوتبالش را در تیم ملی و در پرسپولیس تجربه کرد و پرسپولیس با اعتبار قدرت و توان او بود که عنوان قهرمانی را در مسابقات لیگ برتر به دست آورد.

به عبارتی برای درخشش در اینتر، مهدی طارمی با توجه به تجربه‌ای که علی دایی از درخشش در تیم هرتابرلین در 32 سالگی و در بازی‌های تیم ملی داشته، می‌تواند بهترین دوران ورزشی خود را در این تیم بزرگ فوتبال اروپا داشته باشد.

منبع: طرفداری

از میان اخبار

(عکس) پست اینستاگرامی جدید سردار آزمون با پیراهن ملی

(عکس) استوری ویکتوریا از بدن آماده دیوید بکام

النصر به الهلال باخت؛ رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد!

اظهارنظر جدید علیرضا دبیر درباره حسن یزدانی