پنج‌شنبه 12 مهر 1403

نیستانی: فارغ از نتیجه بجنورد به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
نیستانی: فارغ از نتیجه بجنورد به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم

مربی تیم بانک شهر تاکید کرد که فارغ از هر نتیجه‌ای که در بجنورد و مصاف این تیم و معینی‌پور رقم بخورد، بانک شهر به عنوان تیم اول از گروه خود به مرحله پایانی صعود خواهد کرد.

- اخبار ورزشی -

سعید نیستانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم. درباره کشتی هفته سوم تیمش با معینی‌پور که روز جمعه (13 مهر) در بجنورد برگزار می‌شود، با اشاره به پتانسیل تیم بانک شهر، همدلی کادرفنی و مدیریت رضا یزدانی در رأس این تیم اظهار داشت: انسجام تیمی بانک شهر موجب شده تا تمام عوامل تیم باور داشته باشند به‌عنوان تیم نخست صعود خواهیم کرد، ضمن اینکه برای مسابقات نیمه‌نهایی و نهایی نیز برنامه ویژه‌ای در نظر داریم.

مربی تیم بانک شهر درباره اینکه عنوان شده تیم معینی‌پور این هفته از سه کشتی‌گیر خارجی در ترکیب خود استفاده خواهد کرد، گفت: پیش‌بینی ما در واقع این بود که تیم کشتی آزاد صنایع غذایی معینی‌پور مقابل تیم بانک شهر از ظرفیت کشتی‌گیران خارجی استفاده خواهد کرد، هر چند برخی جاها شنیده شد این تیم از کشتی‌گیر خارجی در دور رفت استفاده نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تیم بانک شهر نیازی به استفاده از کشتی‌گیر خارجی و همین طور ملی‌پوشان حاضر در اردو را نداشت، تصریح کرد: با توجه به اردوهایی که به صورت مستمر و مداوم برگزار شد، کشتی‌گیران تیم ما در مقابل تیم معینی‌پور هم با تمام توان تلاش خود را خواهند کرد که پیروز میدان باشیم.

عضو کادر فنی تیم کشتی آزاد بانک شهر با بیان اینکه خروجی تیم باید کمک به تیم ملی باشد، عنوان کرد: اهمیت تیم ملی برای ما به‌گونه‌ای است که محمد نخودی، امیرمحمد یزدانی و امیرحسین فیروزپور را از تمرینات تمرین بانک شهر خارج کرده و در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار دادیم، به همین دلیل از ظرفیت این نفرات ملی‌پوش، فعلا نمی‌توانیم استفاده کنیم.