پنج‌شنبه 14 تیر 1403

نیمار در الهلال: نگاه پر از حسرت به زمین چمن (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نیمار در الهلال: نگاه پر از حسرت به زمین چمن (عکس)

باشگاه الهلال با انتشار تصاویری از نیمار در مقر این باشگاه اعلام کرد برنامه ریکاوری ستاره برزیلی در عربستان آغاز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که از زمان مصدومیت پارگی رباط صلیبی به عربستان برگشته و چهار ماه گذشته را در برزیل سپری کرده بود دیشب به این کشور بازگشت.

امروز باشگاه الهلال با انتشار تصویری نیمار را در حال انجام تمرینات فیزیوتراپی در مقر باشگاه نشان داد. نیمار در آخرین مرحله درمان مصدومیت شدیدش به سر می‌برد و الهلال با اینکه می‌داند او را تا پایان فصل برای بازی در اختیار نخواهد داشت اما صرف حضور او در عربستان امیدهای الهلال برای راضی کردن ستاره برزیلی برای تمدید قراردادش را افزایش می‌دهد.

نیمار دیشب از برزیل با جتی اختصاصی به عربستان پرواز کرد و در اولین تصاویر ورود او به این کشور مشخص بود که همچنان می‌لنگد.

ستاره برزیلی الهلال که دیشب با قیافه‌ای جدی وارد عربستان شده بود امروز در تصویر منتشر شده از طرف باشگاه در سالن بدنسازی الهلال در حالی دیده می‌شود که روی یکی از دوچرخه‌های ثابت نشسته و زمین تمرین تیم را نگاه می‌کند.

نیمار که در ماه اکتبر باشگاهش را برای شرکت در مقدماتی جام جهانی 2026 ترک کرده بود در بازی مقابل اروگوئه مصدوم شد و کمی بعد مشخص شد که او رباط صلیبی پاره کرده است. الهلال برای پر کردن جای خالی او در پنجره زمستانی رنان لودی را به خدمت گرفت. نیمار علاوه بر ادامه فصل با پیراهن الهلال قادر به حضور در کوپا آمه‌ریکای 2024 هم نیست.

نیمار در الهلال: نگاه پر از حسرت به زمین چمن (عکس) 2