یک‌شنبه 22 مهر 1403

هاشمیان برگشت؛ / اردوی تیم ملی سی نفره می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هاشمیان برگشت؛ / اردوی تیم ملی سی نفره می‌شود

مدیر رسانه ای تیم ملی می‌گوید مذاکراتی در خصوص بازیکنان ملی پوش استقلال صورت گرفته و در صورت بازگشت آنها، اردوی تیم ملی با 30 نفر برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، محمد جماعت درباره آخرین وضعیت پتج بازیکن استقلال که صبح امروز از لیست تیم ملی خط خوردند توضیح داد: ناهماهنگی هایی در دو سه روز اخیر در خصوص حضور بازیکنان ملی پوش استقلال در اردوی تیم ملی و بازی هفته پایانی و جشن قهرمانی مطرح شد. بعد از ظهر امروز نشستی بین مدیران ارشد باشگاه استقلال و کادرفنی ما برگزار شد؛ در این جلسه موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و طرفین بار دیگر حس خودشان را برای کمک به یکدیگر نشان دادند و به نظر می‌رسد سوءتفاهم هایی که وجود داشت برطرف شد.

وی افزود: البته باشگاه استقلال امروز یک بیانیه ای صادر کرد که مفاد آن را می‌دانید. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان فدراسیون و آقای اسکوچیچ با توجه به موضع اخیر باشگاه استقلال چه تصمیمی اتخاذ می‌کنند.

جماعت در واکنش به اینکه آیا احتمال بازگشت بازیکنان استقلال به تیم ملی وجود دارد گفت: هنوز به صورت رسمی تصمیمی ابلاغ نشده اما به نظر می‌رسد فضا، فضای متفاوتی خواهد بود.

او همچنین درباره شرایط بازیکنان در صورت اضافه شدن این پنج بازیکن عنوان کرد: بر اساس صحبتی که شده بود اگر در پی مذاکرات پنج بازیکن استقلال به اردو برگردند، پنج نفری که از امروز صبح اضافه شده‌اند در اردو برگردند. اگر این توافق صورت بگیرد تعداد نفرات حاضر در اردوی ما از 25 نفر به 30 نفر افزایش پیدا می‌کند.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره برنامه اردو توضیح داد: متصور است که اگر امروز امور اداری ویزا انجام شود و از طرف قطر برای کاروان ما ویزا صادر شود که من شنیده‌ام به مرحله نهایی رسیده است، ما فردا تهران را به مقصد دوحه ترک خواهیم کرد.

وی در مورد زمان پرواز کاروان تیم ملی گفت: هنوز من از زمان پرواز اطلاع ندارم اما فردا از تهران به دوحه خواهیم رفت. دو برنامه پیش روی ما است؛ یا تمام بازی های دوستانه ای که در حال رایزنی هستیم را در دوحه برگزار خواهیم کرد یا جهت یک بازی که با اروگوئه خواهد بود تیمی از اردو را در دوحه برگزار خواهیم کرد و نیمی دیگر را به کشور اروگوئه خواهیم رفت و با این تیم بازی دوستانه خواهیم داشت.

جماعت درباره اینکه آیا بازی با اروگوئه قطعی است گفت: توافقات نهایی صورت گرفته اما هنوز به مرحله امضای قرارداد میان دو فدراسیون نرسیده است.

او در خصوص گزینه های فدراسیون برای برگزاری بازی دوستانه در قطر گفت: در حال حاضر با چهار فدراسیون رایزنی صورت گرفته است که ما بتوانیم با آنها بازی کنیم.

جماعت تصریح کرد: کنگو، کامرون، الجزایر گزینه هایی هستند که با آنها صحبت شده اما هیچکدام به مرحله منتهی به انعقاد قرارداد نرسیده است. اگر بازی به اروگوئه قطعی شود بازی در مونته ویدئو انجام می‌شود ولی در خصوص سه تیم دیگر ما با یکی از آنها بازی خواهیم کرد. یعنی تصور ما این است که در این پنجره فیفادی دو بازی دوستانه داشته باشیم.

وی درباره وضعیت قرارداد مربیان تیم ملی بیان کرد: در خصوص آقای هاشمیان قرارداد منعقد شد و دغدغه های طرفین برطرف شد. قرارداد بدنساز تیم ملی هم منعقد شد. در حال حاضر مربیان خارجی که در کادرفنی ما وجود دارند در مرحله نهایی هستند؛ توافق شفاهی صورت گرفته و انشاالله در یکی دو روز آینده نهایی می‌شود.

جماعت در پایان در مورد شرایط کریم باقری و خانبان نیز توضیح داد: در مورد آقای باقری هنوز طرفین به جمع بندی نرسیده‌اند که ایشان به طور تمام وقت در خدمت تیم ملی باشند یا انتخاب ایشان تیم پرسپولیس باشد. شرایط آقای خانبان هم مثل آقای باقری است و در مراحل پایانی مذاکرات هستیم.