شنبه 7 مهر 1403

هاشمی: تلاش دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار بگیرد / 1827 چمن مصنوعی برای تکمیل در دستور کار قرار دارد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هاشمی: تلاش دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار بگیرد / 1827 چمن مصنوعی برای تکمیل در دستور کار قرار دارد

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: تمام تلاش دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار بگیرد و به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی، در ادامه سفر خود به استان زنجان و حضور در شهرستان خدابنده اظهار کرد: خوشحالیم که در این منطقه حضور پیدا کردیم و 10 چمن مصنوعی در روستاهای این منطقه افتتاح شد که باعث شادی و نشاط نوجوانان این منطقه شده است. در کنار این 10 زمین چمن مصنوعی یک سالن ورزشی نیز در روستای کهلا به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: تمام تلاش دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار بگیرد و به مرحله بهره‌برداری برسد. بیش از 1827 چمن مصنوعی در دستور کار ما در سراسر کشور است تا به مرحله بهره‌برداری برسانیم و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهیم.

هاشمی افزود: در بخش محوطه مدارس، آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کرده است که درون مدارس، چمن‌های مصنوعی ایجاد شود تا دانش‌آموزان به راحتی فعالیت ورزشی داشته باشند. امیدوارم با افتتاح این چمن‌های مصنوعی، 5 میلیون متر مربع به سرانه ورزشی اضافه شود. آرزوی سلامتی داریم و ان‌شاءالله مبارک مردم باشد.

انتهای پیام /