یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

هر رایی که ای اف سی بدهد مورد تایید ما خواهد بود / وکیل سید مهدی: رحمتی فقط حق و حقوقش را می‌خواهد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هر رایی که ای اف سی بدهد مورد تایید ما خواهد بود / وکیل سید مهدی: رحمتی فقط حق و حقوقش را می‌خواهد

اختلاف مهدی رحمتی برای دریافت دستمزدش از باشگاه آلومینیوم به کنفدراسیون فوتبال آسیا کشیده شد و پس از واکنش باشگاه، نماینده رحمتی پاسخی در این رابطه منتشر کرد.

به گزارش ورزش سه، نماینده و وکیل سید مهدی رحمتی درباره اختلاف میان وی و باشگاه آلومینیوم اراک گفت: نامه آقای رحمتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا در راستای اجرای رای قطعی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال است که طی آن باشگاه آلومینیوم به پرداخت مبلغی از دستمزد قرارداد آقای رحمتی محکوم شده که متاسفانه باشگاه آلومینیوم اراک و مدیریت این باشگاه تا امروز آن را پرداخت نکرده است. البته انتشار اخبار تخریبی علیه مهدی رحمتی در رسانه ها آن هم در صورتی که باشگاه آلومینیوم محکوم به پرداخت مطالبات سرمربی سابق خود است یک بازی قدیمی و نخ نما شده است که توسط مدیرعاملی که قبلا رسانه ای بوده انجام شده است.

مصطفی صادقی افزود: قسمت دیگر شکایت رحمتی از باشگاه آلومینیوم مربوط به بندی از قرارداد است که به پیشنهاد هیات مدیره وقت این باشگاه در قرارداد گنجانده شده و اتفاقا آن بند نیز علاوه بر درج در قرارداد که به امضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هم رسیده و حتی شخص رجاییان مدیرعامل باشگاه نیز در نامه ای جداگانه این موضوع را تائید کرده است که اسناد آن هم در اختیار ما قرار دارد. با این توضیحات باید تاکید کرد که آقای مهدی رحمتی چیزی جز حق خود که برایش زحمت کشیده و در قرارداد رسمی وجود دارد از باشگاه آلومینیوم نمی خواهد.

وی یاداور شد: در آن زمان با توجه به مشکلات مالی، باشگاه آلومینیوم و هیات مدیره آن مبلغ کمتری برای دستمزد آقای رحمتی در نظر گرفت و اعضای حاضر در جلسه متعهد شدند به پاس تلاش این مربی و در جهت پیشرفت باشگاه با اجرای یک بند رقم کمتر قرارداد آقای رحمتی را جبران کنند که باز هم تاکید می کنم متن آن به تائید و امضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فوق رسیده است که نامه آن هم برای روشن شدن افکار عمومی منتشر شده است.

وکیل مهدی رحمتی تاکید کرد: از آقای رجاییان درخواست می شود که به جای فضاسازی و تخریب چهره ای که برای باشگاه آلومینیوم زحمت کشیده و حالا تنها حق خود را می خواهد مطالبات این مربی را پرداخت کند. بدیهی است هر رایی کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهد مورد تائید آقای رحمتی خواهد بود و باز هم تاکید می کنم ایشان یک ریال بیش از حق و حقوقی که روز اول با آن با باشگاه مورد نظر به توافق رسیده، نمی خواهد.

صادقی ادامه داد: مهدی رحمتی یک چهره شناخته شده در فوتبال کشور است و روزی که از این باشگاه جدا شد تمامی قواعد حرفه ای را برای تعامل دو طرفه رعایت کرد که مصاحبه های همان زمان مدیریت این باشگاه گواه بر این ادعا است اما اگر قرار باشد مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به رویه خود برای تخریب چهره آقای رحمتی ادامه بدهد در آن صورت ما هم مجبور هستیم صحبت هایی انجام بدهیم که شاید باب میل آقایان نباشد.

وی در پایان گفت: باید تاکید کنم که عقد قرارداد با سید مهدی رحمتی مانند قراردادهایی نیست که بدون رعایت قانون و به جهت ساخت و نوسازی ورزشگاه با ترک تشریفات به شرکتها واگذار کردند. طبیعی است که آقای رحمتی حق دارد مطالبات خود را به پاس زحماتی که کشیده دریافت کند. او همواره خود را قدردان مردم شریف و نجیب استان مرکزی به ویژه شهر اراک می داند و خاطرات خوبی با آنها به ویژه در روز حضور پر شورشان در ورزشگاه آزادی و در روز فینال جام حذفی دارد. مطمئنا مردم خوب شهر اراک آن روز به یادماندنی و پایان خوش با رتبه هفتم لیگ را که نتیجه تلاش های کارگران زحمتکش کارخانه، مدیران، بازیکنان، کادر فنی و شخص آقای رحمتی بوده فراموش نکرده اند.

هر رایی که ای اف سی بدهد مورد تایید ما خواهد بود / وکیل سید مهدی: رحمتی فقط حق و حقوقش را می‌خواهد 2
هر رایی که ای اف سی بدهد مورد تایید ما خواهد بود / وکیل سید مهدی: رحمتی فقط حق و حقوقش را می‌خواهد 3