شنبه 29 اردیبهشت 1403

هشدار مدیریت بحران تهران برای ریزش احتمالی بهمن و سقوط سنگ

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
هشدار مدیریت بحران تهران برای ریزش احتمالی بهمن و سقوط سنگ

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران تاکید کرد و گفت: در همین راستا نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و... داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما، نسبت به احتمال سقوط سنگ و ریزش بهمن در ارتفاعات استان هشدار داد و تاکید کرد کوهنوردان از صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.

به گزارش ایسنا، حامد یزدی مهر از تداوم آماده باش ستاد مدیریت بحران در استان تهران خبر داد و گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی هشدار زرد افزایش دما صادر شده است و از امروز جمعه 28 بهمن ماه تا یکشنبه 30 بهمن ماه افزایش دما و وزش باد در مناطق مستعد پیش بینی شده است از این رو در ارتفاعات استان تهران، احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ وجود دارد.

وی با بیان اینکه توصیه اکید مدیریت بحران به همه کوهنوردان حرفه‌ای و آماتور این است که به طور جدی از صعود و کوهنوردی در این ایام اجتناب کنند، گفت: احتیاط در گذر از جاده‌های کوهستانی نیز توصیه دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران نیز تاکید کرد و گفت: در همین راستا نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و... داده شده است.

یزدی‌مهر در ادامه با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا که پیش از این صادر شده بود گفت: طبق این هشدار از بعد از ظهر امروز جمعه 28 بهمن تا روز دوشنبه یکم اسفندماه با افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا روبه‌رو خواهیم بود.

پیش از این پدرام قودجانی، رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و احتمال زیاد سقوط بهمن در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی استان تهران از مسدود بودن مسیر‌های ورودی مبادی کوهستان تا روز شنبه - 29 بهمن - خبر داده بود.

از میان اخبار

(ویدئو) پشت‌پرده ویدیوی جنجالی «مزرعه رحم انسان»!

جیوه قرمز گران بها و چرخ خیاطی‌های میلیاردی!