دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان هواشناسی پیش تر درباره چرایی افزایش طوفان‌های شن که در چند روز اخیر شرق کشور را دربرگرفته، گفته بود: افزایش رخداد پدیده‌های حدی مثل گرما، سرمای زیاد، گردوخاک و بارندگی‌های شدید، یکی از پیامدهای ناگوار تغییر اقلیم است؛ یکی از این مخاطرات جدی تغییر اقلیم می‌تواند طوفان گردوخاک باشد که در صورت وزش باد شدید به طوفان‌های بسیار خسارت آفرین تبدیل می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

تا اواسط این هفته در شمال استان سیستان وزش باد شدید تا خیلی شدید، نقاط مستعد توفان گردوخاک سبب کاهش شدید دید و کیفیت هوا خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما طی جمعه و شنبه آینده در اکثر مناطق کشور خبر داد و برای برخی استان‌ها از جمله تهران هشدار صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آب و هوا و دما بر وقوع سکته مغزی تاثیر می‌گذارد. آب و هوای خیلی خیلی گرم یا خیلی خیلی سرد در این زمینه تاثیرگذار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ دیگری از وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از شنبه (31 تیر) تا یکشنبه (اول مرداد) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای 40 درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش 5 روزه باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر و برای استان‌های ساحلی در جنوب هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران از افزایش دمای هوا و ماندگاری آن در هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیب تند افزایش دما از فردا / دما در تهران به 40 درجه خواهد رسید اصغری، کارشناس هواشناسی: شوش در خوزستان با 49 درجه امروز گرم‌ترین نقطه کشور بود. از فردا با شیب نسبتا تندی هوا گرم‌تر خواهد شد. شنبه یا یکشنبه حداکثر دما در تهران به 40 درجه خواهد رسید. وزش باد در اکثر نقاط کشور تا اواسط هفته آتی پیش‌بینی می‌شود. رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات شمالی کشور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 38 درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای امروز تا روز شنبه روند افزایش تدریجی دما و از روز یکشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشداری بر وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک در استان تهران به ویژه نیمه جنوبی و مناطق غربی استان تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

آسمان تهران فردا (30 تیر) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 39 درجه سانتیگراد و در روز شنبه (31 تیر) صاف گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 27 و حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.