دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی از بعدازظهر شنبه 24 تیر تا بعدازظهر سه‌شنبه 27 تیرماه توسط سازمان هواشناسی کشور پیش بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از 21 تیر تاکنون در 5 شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز 565 نفر از مردم راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که 46 نفرشان اکنون بستری هستند.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی درباره احتمال خیزش گرد و خاک در در 9 استان هشدار داد. یکشنبه و دوشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی و عبور امواج تراز میانی در نوار شمالی کشور رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد و روز سه‌شنبه بارش باران در سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: طی 24 ساعت آینده بارش پراکنده در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شنبه (24 تیر) رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دنبال صدور هشدار هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک به ویژه در شرق استان، خانه‌های هلال و همه نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی ایران با صدور چند اطلاعیه درباره طوفان، وزش باد شدید، ورود سامانه بارشی جدید و بارش شدید باران به مردم هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت گاز استان البرز در نظر دارد به منظور توسعه شبکه، گاز شهری قسمتی از کمالشهر را قطع کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره‌کل هواشناسی استان خوزستان با پیش‌بینی وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهدی مهرور، مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: در پی هشدار های اخیر هواشناسی مبنی بر تجربه گرمای شدید هوا در روز های آینده دستگاه‌های خدماتی این استان به حالت آماده باش درآمدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به دلیل فعالیت سامانه بارشی و حاکمیت جریانات خزری، رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی امروز (سه شنبه) استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی را در بر می‌گیرد. مخاطرات این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها، احتمال جاری شدن روان‌آب، صاعقه، وزش باد، در نواحی مستعد خیزش گردوخاگ، احتمال خسارت به سازه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به موج گرمای شدید و بی‌سابقه و هشدار قرمز هواشناسی و مدیریت بحران، وضعیت در چندین شهر ایران خطرناک شده است؛ از مردم درخواست شده است که در خانه بمانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روند افزایش دما تا فردا در اغلب مناطق کشور ادامه دارد تا جایی که دمای پایتخت فردا به حدود 40 درجه خواهید رسید و تهران فردا گرمترین روز هفته را تجربه خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمامی نیروهای عملیاتی و مدیریت بحران گیلان در آماده‌باش 24‌ساعته قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت که اخبار منتشر شده مبنی بر گرم‌ترین هفته طی 11 سال اخیر صحت ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی با اعلام افزایش نسبی دما و پایداری در جو در اکثر استان‌ها، برای وقوع دمای بالای 49 درجه در برخی مناطق به‌ویژه در جنوب غرب کشور تا پایان هفته هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید 5 روزه در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: از امروز افزایش دما در اکثر مناطق کشور آغاز می‌شود.