دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های فلسطینی از حمله پهپادهای اسرائیل به غیرنظامیان فلسطین در کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از ورود سامانه بارشی خطرناک «مانسون» به کشور خبر داد و نسبت به وقوع طوفان شدید، تشدید فعالیت سامانه بارشی و باران‌های سیل‌آسا، تداوم ناپایداری‌های جوی، رگبار و رعد و برق در چند استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی 2 روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درباره طوفان خیلی شدید و تندباد، تشدید مخاطرات جوی، خیزش گرد و خاک و افزایش شدید دما به شهروندان هشدار داد. با توجه به اطلاعیه‌ها و هشدارهای سازمان هواشناسی، نیروها به حالت آماده‌باش درآمدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزش شدید باد و گرد و خاک در شرق کشور سبب مرگ یک نفر از هموطنانمان شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وقوع رگبار، رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای برای برخی مناطق استان کرمان منجر به این شد تا هواشناسی هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام هواشناسی تهران، طوفان و تندباد خطرناک در راه پایتخت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از صبح تا اواخر وقت یکشنبه (4 تیر) در ارتفاعات در تهران، مازندران، البرز، نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارندگی و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی درباره وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر در 6 استان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور از وقوع طوفان شدید، تشدید فعالیت سامانه بارشی، تداوم ناپایداری‌های جوی، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در چند استان کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توفان و ریزگرد طی چهار روز گذشته در سیستان 330 نفر از مردم منطقه را راهی بیمارستان کرده است.

وب‌گاه فرارو

محبی اظهارداشت: وقوع توفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان طی سه روز گذشته 330 نفر از مردم منطقه را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است. در مجموع 273 نفر به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند و از بیمارستان مرخص شدند و 57 نفر همچنان بستری هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در شرق و شمال شرق کشور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی و مدیریت بحران با صدور چند اطلاعیه، نسبت به وقوع طوفان شدید، تندباد و وقوع سیلاب در پایتخت هشدار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور چند اطلاعیه، نسبت به وقوع طوفان، تندباد و تشدید فعالیت سامانه بارشی و سیلاب در چند استان کشور، به شهروندان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در 6 استان کشور خبر داد.