دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با ارائه گزارشی از میزان بارندگی و شدت وزش باد در پی فعالیت سامانه بارشی در تهران اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی طی امشب و حدود سه ساعت آینده تداوم دارد و برای روزهای آتی پایداری جوی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با ارائه گزارشی از میزان بارندگی و شدت وزش باد در پی فعالیت سامانه بارشی در تهران اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی طی امشب و حدود سه ساعت آینده تداوم دارد و برای روزهای آتی پایداری جوی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از ساعاتی پیش در شهران تهران وزش باد شدید و طوفان آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تداوم فعالیت سامانه بارشی جدید، سیل و طوفان در 20 استان کشور، هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی ایران نسبت به وقوع سیل و تشدید فعالیت سامانه بارشی در شهرهای مختلف کشور هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده از ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران در نقاط مختلف خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در 20 استان، نسبت به طغیان رودخانه‌ها و عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها هشدار صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وضعیت جوی استان تهران با نفوذ سامانه بارشی به طور متناوب افزایش ابر، رگبار باران و گاهی همراه با رعدوبرق خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: برای فردا کاهش نسبی دما در شهرهای شمالی کشور پیش بینی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و رودهای این استان طی سه شنبه شب و روز چهارشنبه هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 22 استان و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 22 استان و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل هواشناسی البرز نسبت به فعالیت سامانه بارشی تندری و قوع سیلاب و آبگرفتگی معابر طی امروز سه شنبه و فردا در این استان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی ایران با صدور چند اطلاعیه، نسبت به ورود سامانه بارشی جدید و بارش‌های سیل‌آسا در کشور به شهروندان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: لازم است که مردم نیز نکاتی را مدنظر قرار دهند که از جمله این موارد ضروری می‌توان به پرهیز از سفرهای بین شهری غیرضروری، عدم اتراق و استقرار در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها اشاراه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این سازمان درپی پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع سیل در 10 استان کشور خبر داد.