دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور دو هشدار زرد و نارنجی نسبت به احتیاط در برابر بارش های پیش رو هشدار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از هشدار هواشناسی نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در 16 استان کشور و آماده‌باش نیروها خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی برای روز شنبه با صدور هشدار نارنجی از تشدید بارش‌ها در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، لرستان، کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام، شمال شرق خوزستان خبر داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی ضمن اعلام ورود سامانه بارشی از روز جمعه (فردا) به کشور در هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت این سامانه همراه با کاهش دما از روز شنبه تا پایان روز یکشنبه در نیمه غربی کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیلم سینمایی «رویای کاغذی» ساخته علی عطشانی جایزه بهترین فیلم جشنواره رومانی را دریافت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در 16 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از روز شنبه هفته آینده تا پایان روز یکشنبه بارش شدید و رگباری باران و همچنین وزش شدید باد در تمام یا بخش‌هایی از 16 استان کشور پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استانداری تهران گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، در ساعت‌های پایانی عصر تا شب پنج‌شنبه 28 اردیبهشت در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی استان احتمال وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی احتیاط درعملیات تفریحی، بویژه غواصی و شنا، احتیاط در سفرهای دریایی با شناور سبک، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت های دریایی از جمله صیادی و بنادر در سواحل و فرا سواحل را توصیه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه 101 کیلومتر بر ساعت بامداد امروز 27 اردیبهشت 1402 زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در منطقه فرودگاهی به 800 متر کاهش داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی ایران نسبت به ورود سامانه بارشی جدید و بارش شدید باران به شهروندان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

محسن حیدری اظهار کرد: وزش باد شدید تا بیشینه 101 کیلومتر بر ساعت بامداد امروز 27 اردیبهشت 1402 زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در منطقه فرودگاهی به 800 متر کاهش داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با هشدار افزایش گرادیان فشاری در سطح زمین برای برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی طی روز جمعه به کشور و تقویت آن طی هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 167 نفر از حادثه دیدگان برف و کولاک شدید در شهرستان سرعین و مشگین شهر خبر داد.

خبرگزاری مهر

پدیده گرد و غبار با وجود وعده‌های فراوان برای رفع مشکل همچنان در آسمان کشور هر چند وقت یکبار خودنمایی می‌کند، معضلی که نیازمند تصمیمات در سطوح مختلف داخلی و خارجی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور از صدور هشدار نارنجی تشدید بارش‌ها، طوفان و سیل و آبگرفتگی معابر خبر داد.