دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی، رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد خیزش گردوخاک و ریزش تگرگ خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی با اشاره به روند افزایش دما در 24 ساعت گذشته در مازندران پیش‌بینی کرد که در هفته پیش رو با ورود سامانه جدید، علاوه بر ابرناکی آسمان و بارش باران، دمای هوا نیز کاهش یابد و شاهد خنک‌تر شدن هوای این استان باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

از اواسط تا اواخر وقت فردا و سپس از اواسط روز دوشنبه تا اواخر روز پنجشنبه هفته آینده وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمال غربی خوزستان متوسط خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک موقتی طی ساعاتی از بعدازظهرها درمناطق جنوبی و غربی و تا حدودی مرکزی وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و دامداران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار خسارت به محصولات کشاورزی 7 استان از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در 10 اردیبهشت خبر داد‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: در بخش‌های غربی و جنوبی از روز جمعه تا یکشنبه وزش باد شدید موقتی و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش و امدادرسانی به شهروندان 19 استان کشور در پی هشدار هواشناسی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به احتمال رگبار شدید و وقوع سیلاب در 10 استان کشور از آماده‌باش امدادگران هلال احمر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، شهرداری منطقه 19 در وضعیت قرمز و شهرداری منطقه 2 در وضعیت سبز کیفیت هوا قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعه نسبتا خطرناکی پیش روی ماست؛ احتمال آغاز رگبار شدید در استان‌هایی که در این گزارش به آنها اشاره شده است وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس هشدارهای هواشناسی، جمعه نسبتا خطرناکی پیش روی ماست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی درخصوص احتمال رگبار شدید باران و سیلابی شدن برخی نقاط کشور، به هم‌وطنان توصیه کرد که روز جمعه، از حضور در ارتفاعات و اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها در 10 استان کشور خودداری کنند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار خسارت به محصولات کشاورزی 7 استان از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه آینده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های جوی در نقاطی از کشور، برای روز‌های ششم تا دهم اردیبهشت، هشدار سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمان با اشاره به بروز ناپایداری‌های جوی از امروز (پنجشنبه) در استان گفت: این اداره کل به دلیل تغییرات جوی از جمله افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و آبگرفتگی معابر، احتمال بارش تگرگ، وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در این استان هشدار زرد صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.