شنبه 7 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل هواشناسی استان تهران از وقوع طوفان لحظه‌ای در پایتخت طی امروز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از روز چهارشنبه تا عصر شنبه هفته آینده، بارش های رگباری و در نواحی مستعد تگرگ استان را فرا می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: رعد و برق، بارش رگباری باران با احتمال تگرگ و وزش باد از امروز تا پایان روز چهارشنبه 23 خردادماه در استان فارس پابرجا است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از 28 حادثه طوفان در شهر کرج خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز 21 خرداد ماه 28 مورد حادثه براثر وقوع طوفان در این شهر گزارش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رعد و برق، بارش رگباری باران با احتمال تگرگ و وزش باد از امروز تا پایان روز چهارشنبه 23 خردادماه در استان فارس پابرجا است.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وزش باد شدید، گرد و خاک و در برخی مناطق بارش‌های رگباری و رعد و برق در این استان هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان، از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای این استان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی استان قم اعلام کرد: از امروز تا فردا شاهد وزش باد شدید همراه با گردوخاک، رگبار و رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص ترک‌فعل شهرداری در سیل اردیبهشت از شهردار سؤال کردند که از ارائه توضیحات او قانع نشدند اما فرایند استیضاح شهردار را تا یک ماه مسکوت گذاشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح نارنجی گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، بارش رگباری باران و رعد و برق از عصر دوشنبه برای این استان پیش بینی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی حاکی از ناپایداری جوی برای امروز و فردا سه شنبه در سطح استان البرز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنجشنبه بعدازظهر 18 خردادماه، در حالی که گردشگران هوای عصرگاهی اواخر بهار را در جاده چالوس تجربه می کردند، ناگهان ابرهای سیاه، 7 کیلومتر از جاده چالوس را احاطه می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار در نیمه شمالی و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی و غربی کشور خبر داد.