شنبه 7 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای مناطق کشور وزش باد شدید و بارش باران را پیش بینی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق وزش، تندباد لحظه‌ای و وقوع گرد و خاک همچنین احتمال آبگرفتگی معابر هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: هفته آینده با توجه به رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: هفته آینده با توجه به رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هواشناسی مازندران گفت: با صدور هشدار هواشناسی احتمال وقوع سیلاب در مازندران پیش بینی شده است معاون هواشناسی مازندران گفت: با صدور هشدار هواشناسی احتمال وقوع سیلاب در مازندران پیش بینی شده است ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی هواشناسی مازندران به احتمال وقوع رواناب و سیلاب در مناطق مازندران اشاره کرد و گفت: با عبور موج تراز میانی و ایجاد ناپایداری همرفتی از پنجشنبه 24...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت موج ناپایدار از پنجشنبه تا ابتدای هفته آینده در منطقه البرز مرکزی است که ماهیت تندری و فعالیت محلی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رگبار و رعدو برق، تگرگ و وزش باد لحظه‌ای شدید و گرد و خاک از پدیده های جوی پیش بینی شده برای البرز است

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی از صدور هشدار هواشناسی برای تشدید بارش و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای در نواحی شمال و غرب کشور از ساعاتی دیگر خبر داد.

وب‌گاه تابناک

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 13 استان طی روزهای پایانی هفته همچنین احتمال وقوع سیلاب و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی از صدور هشدار هواشناسی برای تشدید بارش و وقوع توفان‌های لحظه‌ای در نواحی شمال و غرب کشور از ساعاتی دیگر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از امروز 23 خرداد تا جمعه 25 خرداد، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، وقوع گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ، در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه تابناک

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: براساس پیش‌بینی‌ها عصر امروز سه‌شنبه و امشب شاهد باد شدید و گاهی طوفان لحظه‌ای در استان خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد توسط این اداره‌کل از پیش‌بینی افزایش مجدد سرعت بادهای 120 روزه در شمال استان خبر داد.