جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز و فردا (19 و 20 خرداد) در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر و گاهی تند باد موقت در استان پیش بینی می شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای توصیه‌هایی را به کشاورزان سراسر کشور تا روز پنجشنبه 22 خرداد 99 ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها طی آخر هفته از رگبار پراکنده طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده در استان‌های شمال غربی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها از وزش باد شدید موقتی در قم، جنوب تهران، سمنان، اصفهان و یزد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس سازمان هواشناسی گفت: تابستان پیش رو، در اغلب نقاط کشور بسیار گرم خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین کل منابع آبی کشور طی سال زراعی امسال خبر و با اشاره به افزایش قابل ملاحظه دما نسبت به وقوع آتش‌سوزی در کشور هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش تندباد شدید موقتی از بعدازظهر امروز یکشنبه ارتفاعات جنوبی این استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ آورده است: رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق امروز (17 خردادماه) برای شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، ارتفاعات شرقی تهران، فردا (18 خردادماه) برای استان‌های گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، مازندران، ارتفاعات تهران و دوشنبه...

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر و برخورد صاعقه در برخی مناطق طی امروز (17 خرداد ماه) هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: با فعالیت سامانه بارشی، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه در نواحی شرقی و شمالی این استان واقع در شمال شرق کشور وجود دارد.

خبرگزاری میزان

کارشناس سازمان هواشناسی کشور به تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور پرداخت.

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی در برخی مناطق هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار در چهار استان و خیزش گرد و غبار در پنج استان کشور طی فردا (13 خردادماه) هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد آورده است: رشد ابر‌های همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر فردا (13 خردادماه) موجب وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های زنجان، قزوین، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان می‌شود و تا چهارشنبه (14 خردادماه) ادامه دارد. بر اثر حاکمیت این شرایط جوی آسیب به تاسیسات گلخانه‌ها، برخورد صاعقه، بالا...