جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت تا فردا (اول خرداد ماه) در پنج استان هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون شهردار منطقه 5 تهران از لایروبی و پاکسازی 6 کانال و رودخانه بزرگ جهت پیشگیری از وقوع سیل در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی آورده است: برای امروز عصر (30 اردیبهشت ماه) رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ در استان‌های قم، شمال مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استان‌های تهران، البرز، مازندران، قزوین و شمال غرب سمنان پیش بینی می‌شود. این شرایط جوی تا ظهر فردا (31 اردیبهشت ماه) ادامه می‌یابد. بر اثر حاکمیت این شرایط جوی بالاآمدن سطح...

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار از تشدید فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا (30 و 31 اردیبهشت ماه) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی طی فردا و پس فردا (30 و 31اردیبهشت ماه) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرد شدن نسبی هوا در مناطق ییلاقی خراسان شمالی، عشایر این استان را از ورود به چراگاه‌های سردسیری منصرف کرده و واداشت با استقرار در دامداری‌های سنتی، دام خود را تا زمان مساعد شدن شرایط جوی، به صورت دستی تغذیه کنند.

خبرگزاری دانا

صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: ضروری است مردم از حضور در فضاهای باز، ارتفاعات و مجاورت با سازه‌های فلزی مرتفع پرهیز کنند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان‌ها تا سه شنبه (30 اردیبهشت ماه) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری زرد رنگ از وقوع رگبار باران همراه و وزش باد طی سه روز آینده در برخی مناطق کشور خبر داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری زرد رنگ از رگبار باران همراه و وزش باد طی سه روز آینده در برخی مناطق کشور خبر داده است.