شنبه 7 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان، حریق انبار ضایعات در شهرک صنعتی محمودآباد اطفا شد و خسارت جانی در پی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی اعلام هشدار هواشناسی، کلاس های درس برخی مدارس در شهرستان‌های استان فارس در روز سه‌شنبه، 28 فروردین به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

این سامانه قدرت تخریب و آسیب رسانی بسیار بیشتری در مقایسه با سامانه‌های ورودی به کشور از ابتدای فروردین تا امروز خواهد داشت، بنابراین این منبع آخرین سطح هشدار را برای استان‌های جنوبی کشور صادر میکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اعلام هشدار هواشناسی، کلاس های درس برخی مدارس در شهرستان‌های استان فارس در روز سه‌شنبه، 28 فروردین به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری فارس به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، 28 فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تمامی مدارس استان هرمزگان فردا سه شنبه تعطیل بوده و آموزش ها به صورت غیرحضوری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد مدیریت سیل وزارت نیرو با صدور هشدار قرمز، بر آمادگی مردم و دستگاه‌های اجرایی در استان‌های جنوبی برای وقوع احتمالی سیل تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی نسبت به خطر وقوع سیلاب در پی بارش شدید باران هشدارداد و از مردم خواست که تا حد امکان طی دو روز آینده به جنوب کشور سفر نکنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها به دنبال فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان هشدار داد و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه فرارو

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به هشدار سطح نارنجی بارش‌ها برای جنوب کشور و استان فارس، بر لزوم آمادگی کامل و برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای دستورالعمل‌ها تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: مسافران امروز 27 فروردین ماه با توجه به هشدار‌های هواشناسی بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور عراق و ورود آن به کشور طی امشب، وقوع گرد و خاک را تنها در مناطق مستعد پیش‌بینی کرد. در پی انتشار اخباری در فضای مجازی درباره ورود گرد و غبار زیاد از غرب کشور صادق ضیاییان اظهارکرد: گرد و خاک زیادی امروز در هوای عراق مشاهده نمی‌شود فقط در نجف شاهد این پدیده هستیم. وی اضافه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین روز ناسالم هوای تهران در سال جاری ثبت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور، بارش‌های شدید و احتمال آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها، تخریب پل و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور، بارش‌های شدید و احتمال آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها، تخریب پل و خسارت به کشاورزان خبر داد.