یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور برای وضعیت آب‌های دریای خزر و مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان و مازندران و گلستان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اصغری کارشناس هواشناسی گفت آخر هفته سرد و برفی خواهیم داشتآخر هفته شاهد بارش های زیاد و کاهش 8 درجه ای دما خواهیم بود. بارش ها در استان های شمال غرب و استان های حاشیه البرز و زاگرس نسبتا شدید تر خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب وجود خواهد داشت. هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد. اصغری کارشناس هواشناسی گفت آخر هفته سرد و برفی خواهیم داشتآخر هفته شاهد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران تهران از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سه سامانه وزش باد شدید، بارش و کاهش محسوس دمای هوا از فردا تا شنبه آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: از فردا با ورود سامانه بارشی جدید به کشور بسیاری از مناطق شاهد بارش باران خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از کاهش 7 درصدی سفرهای دریایی حوزه گردشگری نوروز امسال خبر داد و گفت: در این ایام 6.5 میلیون سفر دریایی ثبت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: از امروز (دوشنبه، 20 فروردین‌ماه) تا پایان هفته، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت اغلب مناطق کشور را فرا می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی پنج روز آینده 14 استان کشور بارانی می شوند و تهرانیها هم باید منتظر بارش باران باشند. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز در مناطقی از غرب شمال غرب، بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، برخی مناطق در شمال شرق و شرق کشور، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور رگبار باران...

وب‌گاه عصر ایران

به گفته مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی روز 20 فروردین در شمال غرب و غرب سواحل خزر بارندگی داریم و 22 فروردین در غرب و شمال غرب، مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

به گفته مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی روز 20 فروردین در شمال غرب و غرب سواحل خزر بارندگی داریم و 22 فروردین در غرب و شمال غرب، مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی برای وقوع بارش‌های سیل آسا در 24 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رانندگان ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری، قبل از سفر از وضعیت راه های البرز به ویژه جاده کرج - چالوس مطلع شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با اعلام اینکه طی سه روز آینده در شمال‌غرب، غرب و مناطقی از جنوب‌غرب بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد، اعلام کرد: پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش‌های شدید در تعطیلات آخر هفته | بارش 3 روزه باران در این مناطق | خیزش گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد طی 3 روز آینده در شمال غرب، غرب و مناطقی از جنوب غرب ابرناکی و بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در 24 استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای خزر تا 1.5 متر هشدار داد.