یک‌شنبه 22 مهر 1403

هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر خود در نوار غزه اعتراف کرد. ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اذعان کرد یک نظامی دیگر این رژیم در نبرد‌های منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه کشته شده است. بنا به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، این نظامی گروهبان تیپ گعفاتی است. رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه تاکنون تنها به هلاکت 597...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر خود در نوار غزه اعتراف کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اذعان کرد یک نظامی دیگر این رژیم در نبرد‌های منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه کشته شده است.

بنا به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، این نظامی گروهبان تیپ گعفاتی است.

رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه تاکنون تنها به هلاکت 597 نظامی خود در غزه و 253 نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اذعان کرده است.

چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.