شنبه 31 شهریور 1403

هلند به دنبال پیدا کردن پرواز اضطراری / اتفاق عجیب برای هلند: نشست کومان لغو شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هلند به دنبال پیدا کردن پرواز اضطراری / اتفاق عجیب برای هلند: نشست کومان لغو شد!

تیم ملی هلند نشست خبری رونالد کومان و ناتان آکه در آستانه بازی با انگلیس را به دلیل مسدود شدن خط راه‌آهن در آلمان لغو کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری تیم ملی هلند با حضور سرمربی این کشور رونالد کومان و ستاره هلند، ناتان آکه، قرار بود طبق برنامه قبلی ساعت 19:45 به وقت محلی (21:15 به وقت تهران) برگزار شود اما به دلیل اتفاق عجیبی که در مسیر حرکت کومان و آکه رخ داده بود فدراسیون فوتبال هلند این نشست را لغو کرد.

این نشست در حالی لغو شده که هلند باید فردا شب در سیگنال ایدونا پارک به مصاف انگلیس برود، دیدار حساسی در مرحله نیمه‌نهایی یورو 2024.

تیم ملی هلند کمپ خود را در شهر ولفسبورگ برگزار کرده و رونالد کومان امروز قرار بود با استفاده از قطار خودش را به شهر دورتموند رسانده و در نشست خبری شرکت کند. اما به دلیل مسدود شدن خط آهن بین این دو شهر او نتوانست خودش را به دورتموند برساند.

مشکلی که این ماجرا برای هلند پیش آورده تنها به لغو نشست خبری خلاصه نمی‌شود. قرار بود تیم ملی هلند هم با استفاده از قطار خودشان را به دورتموند برسانند. حالا که این سفر با قطار ممکن نیست آنها قرار است به زودی با هواپیما راهی دورتموند بشوند. هنوز اعلام نشده که آیا هلندی‌ها توانسته‌اند پروازی برای امشب پیدا کنند یا نه.

در صورت پیدا نشدن پرواز مناسب و تاخیر در رسیدن تیم ملی هلند به دورتموند این تاخیر بدون شک می‌تواند در برنامه‌های آماده‌سازی شاگردان رونالد کومان تاثیر بگذارد.

هلند به دنبال پیدا کردن پرواز اضطراری / اتفاق عجیب برای هلند: نشست کومان لغو شد! 2
هلند به دنبال پیدا کردن پرواز اضطراری / اتفاق عجیب برای هلند: نشست کومان لغو شد! 3