جمعه 8 تیر 1403

همایش حامیان پزشکیان / محمدرضا خاتمی: برای مردمی که در سخت ترین شرایط هستند، رای می دهیم / محسن هاشمی: آقای خاتمی با جدیت از پزشکیان حمایت می کند

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
همایش حامیان پزشکیان / محمدرضا خاتمی: برای مردمی که در سخت ترین شرایط هستند، رای می دهیم / محسن هاشمی: آقای خاتمی با جدیت از پزشکیان حمایت می کند

محمدرضا خاتمی در همایش حامیان پزشکیان گفت: امروز در شرایطی هستیم که باید در انتخابات شرکت کنیم. ما در انتخاباتی شرکت می کنیم که حداقل شرایط برای تغییر وجود داشته باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم و محسن هاشمی عضو حزب کارگزاران در گردهمایی حامیان پزشکیان به سخنرانی پرداختند. در این همایش که در ورزشگاه شیرودی در تهران برگزار شد، مسعود پزشکیان نیز حضور داشت.

بنا بر روایت رسانه‌ها اهم اظهارات خاتمی به این شرح است:

*همه ما یک وجه اشتراک داریم و آن نگرانی برای ایران است. ایران ما حال خوشی ندارد. این ایران، ایران ما نیست. ایران ما، ایران بدون فقر و فساد است.

درود به شور و شعور شما که نگران ایران و نگران آینده فررندان این مرز و بوم هستید.

*این ایران، ایران ما نیست. ایران بدون فقر و فساد، بدون کینه، ایران ابادانی است

*سالیانی بر ما گذشته که تحجر داخلی و ظلم خارجی روی خوشی را برای ما نگذاشته است

*امروز در وضعیتی به سر می بریم که نگران کننده است

*علاوه بر ستم‌هایی که در گذشته بر زنان رفته، امروز آنها در فشار مضاعف هستند.

*زندگی حداقلی برای ما آرزو شده است

*اگر تلاش کنیم و به میدان بیاییم شاید بتوانیم این روند کشور را درست کنیم

*امروز در شرایطی هستیم که باید در انتخابات شرکت کنیم

*ما در انتخاباتی شرکت می کنیم که حداقل شرایط برای تغییر وجود داشته باشد

*ما رای می دهیم برای ایران، برای مردمی که در سخت ترین شرایط هستند. برای جوانانی رای می‌دهیم که امروز امید و آرزو ندارند. برای آنهایی رای میدهیم که از تجربه و دانش انها محروم شده ایم.

*ما برای زنان بی سرپرست، برای محیط زیست به مسعود پزشکیان رای می دهیم

خلاصه سخنان هاشمی به شرح زیر است:

*آقای خاتمی تصمیم گرفتند در این انتخابات با جدیت شرکت و از پزشکیان حمایت کنند و امیدوارم که شاهد پیروزی آقای پزشکیان باشیم

*در سال‌های اخیر در شرایطی قرار گرفتیم که هر ساله سفره مردم دچار کمبود شده و در سطحی قرار گرفته که متاسفانه فقر در کشور در حال فراگیری است.

*در مناظره‌ها دیدم یک کاندیدا قول طلا و دیگری سعی می‌کند زمین تقسیم کند ولی آقای پزشکیان قولی که نتواند انجام دهد، از دهانش در نیامده است؛ او آمده که ابتدا رای مردم را بدست آورد و با همت و پشتوانی مردم مطالبات آنها را با نظام و حاکمیت و مسئولان ارشد در میان بگذارد و بتواند با جلب اعتماد آنها کشور را نجات دهد.

*با رای مردم به پزشکیان یک پیام جدی بصورت رفراندوم به حاکمیت داده می‌شود که خواهان تغییر جدی در سیاست‌های کلی کشور هستند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1923837