دوشنبه 28 خرداد 1403

همدلی نمایندگان؛ نویدبخش مجلسی قوی و منسجم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
همدلی نمایندگان؛ نویدبخش مجلسی قوی و منسجم

نماینده منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل درآستانه انتخاب هیئت رئیسه مجلس دوازدهم، همکاری و همدلی نمایندگان را درانتخابات هیئت رئیسه حائز اهمیت دانست.

- اخبار سیاسی -

مصطفی معینی نماینده منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ضرورت امید بخشی و امید آفرینی برای ملت عزیز و همیشه درصحنه، وحدت و انسجام را مایه افزایش اعتماد عمومی و مأیوس کردن دشمن دانست و افزود: مشارکت حداکثری منتخبان مردم درانتخاب هیئت رئیسه کارآمد و متخصص اولین آزمون و آوردگاه نمایندگان دوره دوازدهم است.

اختصاصی | اسامی نامزدهای هیئت رئیسه مجلس دوازدهم

وی تاکید کرد: نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه وحدت و همدلی اسباب توفیق بیشتر را در این مسئولیت سترگ فراهم خواهد ساخت.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی درپایان با تسلیت شهادت خادمان ملت ودر راس آن شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بر ضرورت هوشمندی بیشتر نمایندگان در این برهه حساس از زمان تاکید کرد.

به گزارش تسنیم، مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم در روز دوشنبه 7 خرداد ماه با حضور تمام نمایندگان جدید و همچنین مهمانان ویژه برگزار خواهد شد.