جمعه 27 مهر 1403

همسر سعید جلیلی کیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
همسر سعید جلیلی کیست؟

همسر سعید جلیلی، دکتر فاطمه سجادی پزشک عمومی است. در این مطلب به معرفی همسر سعید جلیلی و شغل ایشان پرداخته ایم. به گزارش عرشه آنلاین، همسر سعید جلیلی، دکتر فاطمه سجادی پزشک عمومی است. آن‌ها در سال 1371 ازدواج کردند و یک پسر به نام سجاد دارند.

در این مطلب به معرفی همسر سعید جلیلی و شغل ایشان پرداخته ایم.

به گزارش عرشه آنلاین، همسر سعید جلیلی، دکتر فاطمه سجادی پزشک عمومی است. آن‌ها در سال 1371 ازدواج کردند و یک پسر به نام سجاد دارند.

دکتر فاطمه سجادی دانش آموخته رشته پزشکی است که بعد از فارغ التحصیلی به عنوان پزشک عمومی فعالیت می‌کند و تاکنون اطلاعات شخصی و عکسی از او منتشر نشده است.

او به عنوان یک پزشک عمومی درای چهره‌ای مستقل از همسر است و در رمقاطعی که برخی از نامزدهای انتخابات سعی دارند در کنار همسرانشان در محافل تبلیغانی حاضر شوند و همسرانشان در گفگتوی خبری تلویزیون حضور پیدا کردند، خبری از حضور سجادی در کنار همسرش منتشر نشده و به نظر می‌رسد او حاشیه نشینی از هیاهوی انتخابات را بر حضور فعال در مجامع ترجیح داده است.

فاطمه سجادی در سال 1371 با سعید جلیلی چهره سیاسی ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک فرزند پسر به نام سجاد است.

وی مدتی به همراه خانواده ساکن کرج بود و در حال حاضر ساکن شهرک شهید دقایقی واقع در منطقه لویزان است.

پسر سعید جلیلی دانش آموخته رشته رشته برق در دانشگاه شریف در مقطع ارشناسی ارشد است و عکسی از او از دوران کودکی تا جوانی در کنار پدرش در مراسم مذهبی و نماز جمعه و اماکن مذهبی منتشر شده است، اما تاکنون عکسی از همسر سعید جلیلی را منتشر نکرده است

منبع: خبرآنلاین هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

همسر سعید جلیلی کیست؟ 2