یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

همه متخصص‌های کازرون

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
همه متخصص‌های کازرون

با پیشرفت روز افزون فناوری، دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم روز به روز دیجیتالی‌تر می‌شود. بنابراین تعجبی ندارد که تعامل ما با یکدیگر و با کسب و کارها نیز پیوسته در حال تحول و تکامل است. به همین ترتیب در شیوه ارتباط پزشکان با بیماران نیز شاهد تغییرات عمده‌ای هستیم. برای مثال اگر بتوانیم به راحتی با پزشک تماس ویدیویی برقرار کنیم، چرا به خود زحمت بدهیم و مسافت رفتن تا مطب او و نشستن در اتاق انتظار را به جان بخریم؟ یا وقتی می‌توانیم در مدت کوتاهی با گوشی یا لپ تاپ خود به یک وب سایت نوبت دهی آنلاین برویم، اطلاعات مربوط به پزشک‌ها را مطالعه کنیم و از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیریم، چرا باید وقت خود را صرف تماس‌های تلفنی یا مراجعات وقت گیر کنیم؟ سیستم‌های نوبت دهی آنلاین آمده‌اند تا کارها را برای بیماران و همچنین پزشک‌ها آسان‌تر کنند. برای مشاهده لیست پزشک‌های شهرهای مختلف ایران و از جمله لیست متخصص‌های کازرون نیز می‌توانید به این وب سایت‌های نوبت دهی مراجعه کنید. در ادامه مطلب با هم نگاهی به تخصص‌های پزشکی مختلف شهر کازرون می‌اندازیم.

تخصص‌های پزشکی شهر کازرون

با مراجعه به سیستم‌های نوبت دهی اینترنتی می‌توانید لیست متخصص‌های کازرون را که در رشته‌های تخصصی زیر فعالیت دارند پیدا کنید:

تخصص چشم پزشکی: پزشک متخصص چشم به تشخیص و درمان مشکلات مربوط به چشم و اختلالات بینایی می‌پردازد. این متخصص‌ها جراحی‌های چشم را هم انجام می‌دهند.

تخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری: این متخصص به تشخیص و درمان بیماری‌های عفونی حاد و مزمن می‌پردازد که توسط باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و انگل‌ها ایجاد می‌شوند.

تخصص جراحی عمومی: پزشک‌های متخصص جراحی عمومی به تشخیص و مدیریت کلیه بیماری‌ها و اختلالاتی می‌پردازند که ممکن است نیازمند درمان به شیوه جراحی باشند.

تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی): پزشک متخصص مغز و اعصاب به تشخیص و درمان بیماری‌ها و اختلالات مربوط به مغز، نخاع و اعصاب می‌پردازد. این بیماری‌ها همچنین می‌توانند شامل اختلالات عضلانی باشند که بر تفکر و رفتار بیمار تأثیر می‌گذارند.

تخصص داخلی: پزشک متخصص داخلی بر پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های مربوط به اندام‌های داخلی تمرکز دارد.

تخصص تصویربرداری (رادیولوژی): این پزشکان با استفاده از شیوه‌های مختلف تصویربرداری پزشکی مانند ام آر آی، سی تی و غیره به تشخیص و درمان آسیب‌ها و بیماری‌ها می‌پردازند.

تخصص زنان، زایمان و نازایی: پزشکان متخصص زنان و زایمان به تشخیص و درمان اختلالات و بیماری‌های مربوط به دستگاه تولید مثل زنانه مانند آندومتریوز، ناباروری، کیست‌های تخمدانی و درد لگن می‌پردازند.

تخصص قلب و عروق: پزشکان متخصص قلب و عروق به مشکلات مربوط به فشار خون بالا، درد قفسه سینه، نقایص قلبی، و سایر مسائل مربوط به قلب و رگ‌های خونی رسیدگی می‌کنند.

تخصص کودکان و نوزادان: این متخصص‌ها به تشخیص، درمان و ارائه مراقبت‌های پزشکی برای نوزادان، کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

تخصص گوش و حلق و بینی: این پزشکان به تمام مشکلات مربوط به گوش‌ها، بینی و گلو، از کاهش شنوایی گرفته تا آلرژی‌های مختلف رسیدگی می‌کنند.

پزشک عمومی: وظیفه پزشک عمومی تشخیص و درمان بیماری‌های متداول، انجام معاینات و چک آپ‌ها، و برحسب شرایط ارجاع بیمار به پزشک‌های متخصص است.

تخصص فیزیوتراپی: این تخصص با ارزیابی، تشخیص، برنامه‌ریزی و مدیریت مراقبت بیماران دچار اختلالات اسکلتی - عضلانی، آسیب‌های ورزشی، استئو آرتریت، پوکی استخوان و غیره سر و کار دارد.

تخصص بینایی سنجی: متخصص‌های بینایی سنجی به بررسی، تشخیص، مدیریت و درمان مشکلات بینایی مانند آستیگماتیسم می‌پردازند.

تخصص تغذیه: متخصص‌های تغذیه به افراد در مورد رژیم غذایی مناسب به منظور حفظ سلامتی مشاوره می‌دهند.

تخصص روانشناسی: روانشناسان به تشخیص و درمان اختلالات روانی می‌پردازند و به بیماران در مورد مشکلات عاطفی و رفتاری مشاوره می‌دهند.

تخصص مامایی: ماماها به زنان باردار در تمام مراحل پیش تا پس از زایمان کمک می‌کنند و از آن‌ها حمایت و مراقبت می‌نمایند.

تخصص شنوایی سنجی: متخصص‌های شنوایی سنجی به تشخیص مشکلاتی مانند از دست دادن شنوایی، زنگ زدن گوش و موارد مشابه کمک می‌کنند.

تخصص دندانپزشکی: دندانپزشک‌ها به تشخیص و درمان مشکلات مربوط به دندان‌ها، لثه و بافت‌های اطراف آن می‌پردازند.

پیدا کردن لیست متخصص‌های کازرون و نوبت‌گیری آن لاین

با استفاده از سیستم‌های نوبت دهی آنلاین می‌توانید به لیست متخصص‌های کازرون دسترسی پیدا کنید و به صورت اینترنتی وقت ویزیت بگیرید. یکی از این سیستم‌ها دکترتو است که به شما امکان می‌دهد با پزشکان شهر خود ارتباط برقرار کنید و خدمات پزشکی مورد نیاز خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری دریافت نمایید. برای مشاهده لیست متخصص‌های کازرون کافی است به وب سایت دکترتو بروید و نام شهر خود را جستجو کنید. همچنین می‌توانید از پشتیبانی دائمی این سیستم استفاده کنید و سؤالات خودتان را مطرح کنید. بعد از پیدا کردن پزشک مورد نظر خود می‌توانید نوبت ویزیت دریافت کنید. همچنین بسته به نیاز و درخواست شما، امکان مشاوره تلفنی و متنی هم وجود دارد.