شنبه 14 مهر 1403

همکاری‌های پارلمانی ایران و ارمنستان توسعه می‌یابد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
همکاری‌های پارلمانی ایران و ارمنستان توسعه می‌یابد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس ملی جمهوری ارمنستان ضمن اشاره به روابط دوستانه و همکاری‌های رو به پیشرفت دو کشور در ابعاد گوناگون، بر ضرورت توسعه مناسبات پارلمانی به عنوان مقوم ارتباطات دوستانه دو کشور تأکید کردند. نمایندگان ارمنی در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، تصریح کردند که جمهوری اسلامی ایران دوست ویژه...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس ملی جمهوری ارمنستان ضمن اشاره به روابط دوستانه و همکاری‌های رو به پیشرفت دو کشور در ابعاد گوناگون، بر ضرورت توسعه مناسبات پارلمانی به عنوان مقوم ارتباطات دوستانه دو کشور تأکید کردند.

نمایندگان ارمنی در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، تصریح کردند که جمهوری اسلامی ایران دوست ویژه ارمنستان است که با سیاست متوازن به صلح در منطقه کمک می کند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی مجلس ملی جمهوری ارمنستان همچنین از موضع مستحکم جمهوری اسلامی ایران در خصوص تمامیت ارضی ارمنستان و تغییر ناپذیر بودن مرزهای بین المللی تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار، طرفین توافق کردند همکاری ها پارلمانی در سطوح گوناگون میان گروههای دوستی و کمیسیون های تخصصی مجالس دو کشور توسعه یابد.