جمعه 14 اردیبهشت 1403

هندبال

هندبال

وب‌گاه الف

وزیر علوم از برگزاری المپیاد ورزش‌های دریایی، ساحلی کشورهای اسلامی در فروردین ماه سال 1403 در بوشهر خبر داد و گفت: در این رویداد ورزشکاران دانشگاه‌های مختلف کشورهای اسلامی به بوشهر سفر می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی هندبال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، امارات را شکست داد.

خبرگزاری دانشجو

محمد سیاوشی برترین بازیکن زمین دیدار هندبال ایران مقابل امارات شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی هندبال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، امارات را شکست داد.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه بان تیم ملی هندبال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران - امارات معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی هندبال ایران که با ایستادن در رده دوم گروه B همگروه ژاپن، قطر و امارات متحده عربی در گروه یک مرحله یک چهارم نهایی شده است، در سومین دیدار خود با امارت متحده عربی دیدار کرد. تیم ایران در این دیدار با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی رسید و به نخستین برد خود در دور دوم این رقابت‌ها دست پیدا کرد. تیم ایران در نیمه نخست با نتیجه 13 بر 10 مقابل امارات...

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی هندبال ایران مرحله یک‌چهارم نهایی قهرمانی آسیا را با پیروزی به پایان رساند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدارش در مرحله اصلی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا پیروز شد تا یک فرصت دیگری برای جهانی‌شدن داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود در دور دوم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا مقال امارات به پیروزی رسید.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی هندبال ایران دو بازی از دور یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا را واگذار کرد تا از رسیدن به سهمیه جهانی دورتر شود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - دروازه‌بان تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: لیگ امسال سطح خیلی خوبی دارد و ستاره‌ها در تیم‌ها پخش شده‌اند، در نتیجه هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی هندبال امروز (جمعه) در دومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا به مصاف قطر رفت. هندبال ایران این بازی را با نتیجه 23-27 به حریف خود واگذار کرد تا همچون دیدار با ژاپن شکست در کارنامه‌اش ثبت شود. طبق برنامه تعیین شده فردا (شنبه) تیم‌ها به استراحت خواهند پرداخت و ادامه بازی‌ها از روز یکشنبه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی هندبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا مقابل قطر شکست خورد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تیم زاگرس کازرون در هفته نهم رقابت های هندبال لیگ برتر بانوان به سختی از سد تیم سنندج که در قعر جدول جای دارد، گذشت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی هندبال مردان ایران دومین دیدار خود را در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل تیم قطر قهرمان پنج دوره این بازیها واگذار کرد تا شانس صعودمان به نیمه نهایی سخت شود.