شنبه 1 اردیبهشت 1403

هندبال

هندبال

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سنگ آهن بافق قهرمان قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان ایران شد.

وب‌گاه ورزش سه

سنگ آهن بافق قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران شد‌.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است که حضور همزمان بازیکنان باتجربه در این تیم به چالشی میان آنها تبدیل نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان بالاخره مطالبات‌شان را از فدراسیون فوتبال دریافت کردند، مبالغی که می‌بایست طی دو سال گذشته به آنها پرداخت می‌شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های مس کرمان، شهید شاملی کازرون و گیتی پسند در هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان مقابل حریفانشان به برتری رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

هفته دهم مسابقات لیگ برتر هندبال با تداوم صدرنشینی صنعت مس کرمان و برتری گیتی‌پسند در دربی اصفهان پیگیری شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تیم‌های هندبال «گیتی پسند» و «سپاهان» در شهرآورد هندبال اصفهان به مصاف هم رفتند و در نهایت گیتی‌پسند توانست همشهری خود را با نتیجه نزدیک 19 بر 18 از پیش رو بردارد و در دیگر شهرآورد هندبال اصفهان، «سپاهان نوین» سومین پیروزی فصل خود را برابر تیم همشهری پرواز هوانیروز رقم زد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم هندبال مس در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از تساوی مقابل قعرنشین لیگ گریخت و گیتی‌پسند در یک دیدار حساس برنده شهرآورد اصفهان شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تیم‌های هندبال «گیتی پسند» و «سپاهان»، امشب در حالی در پنجمین شهرآورد هندبال لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که گیتی پسند بدنبال بازگشت به کورس قهرمانی و سپاهان بدنبال دفاع از اعتبار خود در هندبال اصفهان است.

وب‌گاه ورزش سه

دو نماینده هندبال اصفهان در هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت که صابر حیدری، بازیکن طلایی پوشان گفت: امیدوارم این سیر صعودی را که شاهد هستیم، ادامه داشته باشد و جایگاهی را که در شأن خودمان است، کسب کنیم‌

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته نهم لیگ برتر هندبال مردان با پیروزی صدرنشین، صعود شهید شاملی کازرون به رده دوم و شکست زغال‌سنگ طبس خاتمه یافت.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تیم هندبال سپاهان نوین شامگاه جمعه در هفته نهم لیگ برتر هندبال کشور از سد پیکان سبزوار گذشت و به دومین بُرد خود در این فصل از رقابت‌ها دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

هفته نهم لیگ برتر هندبال مردان با پیروزی صدرنشین، صعود شهید شاملی کازرون به رده دوم و شکست زغال‌سنگ طبس به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تیم هندبال سپاهان در هفته نهم لیگ برتر هندبال کشور از سد فرازبام خائیز دهدشت گذشت و با 13 امتیاز به استقبال شهرآورد پنجم هندبال اصفهان رفت.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تیم هندبال شهید شاملی کازرون با برتری مقابل تیم گیتی پسند اصفهان در یک بازی حساس در هفته نهم لیگ برتر مردان کشور به رتبه دوم صعود کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میلاد سیار ملی پوش دوومیدانی درباره شرایط این رشته ورزشی در هیئت ورزشی استان کردستان توضیحاتی را بیان کرد.