هوای فارس گرم و با رگبار و وزش باد همراه میشود
شیراز - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان فارس اعلام کرد: از شنبه بیست و پنجم تا دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت 1400 افزایش دما همراه با رگبارهای پراکنده بهاری، وزش باد و افزایش ابر برای نقاط مختلف استان پیشبینی میشود.
مهرداد قطره سامانی شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نقشههای جوی، در بعدازظهرها شاهد رگبارهای پراکنده بهاری، وزش باد و افزایش ابر در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
وی اضافه کرد: ایستگاه صفاشهر مرکز شهرستان خرم بید، بوانات و ایزدخواست آباده با 6 درجه بالای صفر به عنوان سردترین مناطق فارس بودند و همچنین شهرستان لامرد هم با 43 درجه گرم ترین نقطه استان طی شبانه روز گذشته گزارش شد.
قطره سامانی ادامه داد: از نظر دمایی به تدریج روند افزایش برای استان فارس پیش بینی می شود.
همچنین بیشینه دمای هوای شیراز، جمعه بیست و چهارم اردیبهشت ماه 32 درجه بالای صفر بود اما بامداد امروز (شنبه) تا 12 درجه کاهش دما نشان داد.
*س_برچسبها_س*