شنبه 14 مهر 1403

هیات کاراته زنجان در رتبه سطح خوب قرار گرفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هیات کاراته زنجان در رتبه سطح خوب قرار گرفت

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: بر اساس اعلام فدراسیون کاراته کشور، هیات کاراته این استان در رتبه سطح خوب جای گرفت.

اکبر نوروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات کاراته زنجان با توجه به ارزیابی عملکرد سال 98 انجام شده از سوی فدراسیون این رشته ورزشی با کسب سه هزار و 155 امتیاز به این موفقیت دست پیدا کرد.

وی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد هیات های کاراته استان های کشور در نخستین جلسه کمیته امور استان ها که امسال با حضور سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون و اعضای این کمیته در محل فدراسیون کاراته صورت گرفت و زنجان در ردیف 10 استان برتر کاراته کشور معرفی شد.

نوروزی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد هیات های کاراته استان های کشور در سطوح "عالی، خوب، متوسط و ضعیف" مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و زنجان توانست رتبه سطح خوب را کسب کند.

دبیر هیات کاراته استان زنجان، سطح فنی و آمادگی ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته ورزشی را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در زمان حاضر ورزش کاراته در تمام شهرستان های این استان فعال است و قریب سه هزار ورزشکار به صورت رسمی و غیر رسمی مشغول به فعالیت در این رشته ورزشی هستند.

*س_برچسب‌ها_س*