پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

هیوندای به مشتریان چه هدیه‌ای داد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
هیوندای به مشتریان چه هدیه‌ای داد؟

اقتصادنیوز: هیوندای شارژر برقی خانگی یا اعتبار شارژ رایگان را برای دارندگان آیونیک 5 N مدل 2025 ارائه می‌دهد. شارژر Level 2 با قیمت 549دلار به فروش می‌رسد. از طرف دیگر، مالکان می توانند 450 دلار اعتبار شارژ پوینت دریافت کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، هیوندای آیونیک 5 N مدل 2025 یک خودروی برقی با عملکرد فوق‌العاده است. این خودرو صفر تا 60 مایل را تنها در 3.25 ثانیه پر می‌کند و برد تخمینی آن 221مایل است.

حالا هیوندای اعلام کرده یک شارژر خانگی سطح 2 رایگان به خریداران آیونیک 5 N مدل 2025 در ایالات متحده ارائه می دهد. از طرف دیگر، مشتریانی که نمی‌خواهند یا نیازی به شارژر خانگی ندارند، می‌توانند یک کوپن 450دلاری دریافت کنند که می‌تواند به اعتبار شبکه شارژ پوینت تبدیل شود. شارژر رایگان سطح 2 نیز توسط شارژ پوینت ارائه می شود و قیمت خرده فروشی آن 549دلار است.

خبر مرتبط مزایده ایران خودرو به بن‌بست رسید؟

اقتصادنیوز: مزایده اخیر ایران‌خودرو برای فروش زیرمجموعه‌های تولیدی و بازرگانی این شرکت، بدون حصول نتیجه پایان یافت. ایران‌خودرو چندی پیش از طریق سامانه کدال بورس اعلام کرد که قصد دارد تعدادی از زیرمجموعه‌های خود را از طریق مزایده بفروشد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
هیوندای به مشتریان چه هدیه‌ای داد؟ 2