سه‌شنبه 28 فروردین 1403

واعظی: به مهربانی و انسانیت شما افتخار می‌کنیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
واعظی: به مهربانی و انسانیت شما افتخار می‌کنیم

تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری در واکنش به اقدام انسان‌دوستانه یک راننده تاکسی اینترنتی در نگرفتن کرایه از پرستار بیماران کرونایی، نوشت: هموطن گرامی جناب آقای مکوندی به قلب بزرگ شما، مهربانی بی‌حد و حصرتان و به انسانیتی که از تک تک واژه‌های شما می‌جوشد، افتخار می‌کنیم.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: هموطن گرامی جناب آقای مکوندی به قلب بزرگ شما، مهربانی بی‌حد و حصرتان و به انسانیتی که از تک تک واژه‌های شما می‌جوشد، افتخار می‌کنیم.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: وجود انسان‌های نازنینی مثل شما، همان پنجره‌ای است که نور امید و خوشبختی را به آینده این مرز و بوم می‌تاباند پاینده و سلامت باشید.

آقای مکوندی راننده یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی است که پس از پایان یکی از سفرهای خود، در تماس با اپراتور شرکت مذکور درخواست می‌کند که کرایه‌ای که از حساب کاربری مسافر کسر شده است، به حساب او بازگردد؛ آقای مکوندی علت این درخواست را این گونه مطرح می‌کند که «ایشان (مسافر) پرستار بخش کرونا هستند و من از پرستارانی که در بخش کرونا کار می کنند کرایه نمی‌گیرم؛ ایشان آنلاین پرداخت کردند و من می‌خواهم که این کرایه را برگردانم».

*س_برچسب‌ها_س*