جمعه 10 فروردین 1403

والیبال

والیبال

وب‌گاه ورزش سه

دستیار عطایی به عدم مصاحبه سرمربی فولاد سیرجان واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

پیمان اکبری بعد از شکست امروز تیمش به چند ابهام بزرگ درباره تیم ملی نیز پاسخ داد.

وب‌گاه تابناک

در والیبال، هیچ چیز سر جایش نیست. سرمربی خارجی گمنامی که سرپرست موقت استخدام کرده، علیه رئیس جوان فدراسیون موضع گرفته و ادعای توافق با او بر سر دستیار ایرانی را رد کرده! او این واکنش را در رسانه‌های خارجی نشان داده و تقوی را لایق یک تماس تلفنی ندانسته!

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست پیکان در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان گام بلندی برای صعود به فینال این رقابت‌ها برداشت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست پیکان در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان گام بلندی برای صعود به فینال این رقابت‌ها برداشت.

خبرگزاری تسنیم

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مقابل پیکان به پیروزی رسید.

وب‌گاه تابناک

این تورنمنت عجیب که فقط دو تیم آسیایی ایران و چین در آن حضور یافتند، به طرز عجیبی عنوان قهرمانی آسیا را بر خود گذاشت و مشخص نیست چرا هیچ کشور دیگری در قاره حاضر نشده تیمی به چین اعزام کند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال برفی ایران در دیدار فینال مسابقات آسیایی در چین برابر فرانسه مغلوب شد و به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش مروری بر نامزد‌های مسابقه تلویزیونی «قهرمان ایران» که هر روز ساعت 16 روی آنتن شبکه ورزش می‌رود، شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی والیبال برفی ایران در دیدار فینال مسابقات آسیایی در چین برابر فرانسه مغلوب شد و به مدال نقره این رقابت‌ها رسید. تیم ملی والیبال برفی ایران در دیدار فینال مسابقات آسیایی در چین برابر فرانسه مغلوب شد و به مدال نقره این رقابت‌ها رسید. به گزارش عرشه آنلاین، نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی آسیا در چین آغاز شد که این مسابقات قسمتی از چندگانه پروژه کمربند جاده ابریشم فدراسیون...

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان فولاد سیرجان از مربی سابق خود رخصت گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اینجا فهرستی از هفت فیلم پرمخاطب و پرفروش سینمای ژاپن در نخستین ماه‌های سال 2024 را ملاحظه می‌کنید. اگر دنیای فیلم و سریال کره به خاطر سریال‌های عاشقانه و تاریخی‌اش شناخته شده است، دنیای فیلم و سریال ژاپن تحت سیطره بلامنازع انیمه‌ها است. در سال 2024 هم مثل همیشه انیمه‌های جذابی عرضه شده‌اند و البته در کنار آن‌ها فیلم‌های لایواکشن درخشانی هم دیده می‌شوند. به گزارش عرشه آنلاین، در...

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی والیبال برفی ایران در دیدار فینال مسابقات آسیایی در چین برابر فرانسه مغلوب شد و به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

وب‌گاه ورزش سه

شمشیربازی ایران در اسلحه سابر موفق شد اولین سهمیه تیمی ورزش کشورمان در المپیک 2024 پاریس را به دست آورد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران که پیش از حضور در جام جهانی مجارستان فاصله خود به سهمیه تیمی المپیک به حداقل رسانده بود به واسطه شکست ژاپن این سهمیه را قطعی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از اینکه دستیاران ایرانی از سوی میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال معرفی شدند، پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال به این موضوع واکنش نشان داد.