جمعه 14 اردیبهشت 1403

وام 200 میلیونی برای مستاجران

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
وام 200 میلیونی برای مستاجران

سخنگوی دولت گفت: در حوزه اجاره‌بهای مسکن، وام ودیعه مسکن در حوزه‌های مختلف حدوداً دو برابر شد؛ به گونه‌ای که در تهران از 100 میلیون به 200 میلیون تومان رسید. سخنگوی دولت گفت: در حوزه اجاره‌بهای مسکن، وام ودیعه مسکن در حوزه‌های مختلف حدوداً دو برابر شد؛ به گونه‌ای که در تهران از 100 میلیون به 200 میلیون تومان رسید. به گزارش عرشه آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیأت...

سخنگوی دولت گفت: در حوزه اجاره‌بهای مسکن، وام ودیعه مسکن در حوزه‌های مختلف حدوداً دو برابر شد؛ به گونه‌ای که در تهران از 100 میلیون به 200 میلیون تومان رسید.

به گزارش عرشه آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز چهارشنبه (29 آذر 1402) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه ساختمان، شاهد رشد سه درصدی در شش ماهه ابتدای سال بودیم و با توافقاتی که با شورای پول و اعتبار برای پیشرفت نهضت ملی مسکن صورت گرفته است، شاهد افزایش تسهیلات و اعتبارات در این بخش خواهیم بود.

اقساط پلکانی وام نوسازی مسکن

وی افزود: برای افزایش سرعت ساخت‌وسازها و مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار، وام بهسازی و نوسازی شهری و مسکن روستایی و نیز برای شهرهای زیر 25 هزار نفر که قبلاً تصویب شده بود که 350 میلیون تومان باشد، سود این وام‌ها 5 درصد در نظر گرفته شده است و توافقی صورت گرفته است که اقساط آن به صورت پلکانی باشد تا مردم بتوانند عدد اقساط پایین‌تری را در ابتدا پرداخت کنند و امکان بازپرداخت سهل‌تری برای عزیزان وجود داشته باشد.

وام ودیعه مسکن دو برابر شد

سخنگوی دولت گفت: در حوزه اجاره‌بهای مسکن، وام ودیعه مسکن در حوزه‌های مختلف حدوداً دو برابر شد؛ در تهران از 100 میلیون به 200 میلیون تومان و در سایر حوزه‌ها و مراکز استان‌ها نیز بیش از دو برابر شده است و از 70 به 150 میلیون تومان رسیده است؛ همچنین در حوزه روستاها هم مجوز وام ودیعه مسکن تا سقف 40 میلیون تومان، صادر شده است.

منبع: مهر هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

وام 200 میلیونی برای مستاجران 2