سه‌شنبه 17 مهر 1403

واژگونی پراید 2 کشته برجای گذاشت / افزایش ترافیک در محورهای اصلی استان زنجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
واژگونی پراید 2 کشته برجای گذاشت / افزایش ترافیک در محورهای اصلی استان زنجان

عظیمی جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای اصلی استان زنجان افزایش یافته است گفت: امروز در اثر حادثه واژگونی پراید دو نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از وقوع یک حادثه رانندگی در محور زنجان - قزوین خبرداد و اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده خارج و واژگون شده بود.

وی با اشاره به اینکه این حادثه دو کشته بر جای گذاشت تصریح کرد: در این حادثه یک بچه 9 ماهه به دلیل جرحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست داد.

جانشین پلیس راه استان زنجان به تاکید براینکه راننده پراید و مادر بچه مجروح شده و بیمارستان خرمدره انتقال داده شدند خاطر نشان کرد: متاسفانه مادر بچه نیز به دلیل بالا بودن جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی علت این حادثه را بی‌توجهی راننده پراید به جلو عنوان کرد و افزود: متاسفانه یک لحظه غفلت راننده موجب ایجاد خسارت جبران ناپذیر شد.

عظیمی با بیان اینکه بی‌توجهی به جلو, خواب آلودگی و انحراف به چپ همچنان بیشترین عامل تصادفات در استان زنجان افزود: متاسفانه به دلیل بی‌توجهی به قوانین رانندگی توسط برخی‌ها در جاده‌ها شاهد حوادث بسیار تلخی هستیم.

وی همچنین از وقوع حادثه در محور قیدار - زرین رود یک کشته و 5 مجروح برجای گذاشت عنوان کرد: در این حادثه یک دستگاه سواری پرایدو پژو 405 و وانت نیسان با یکدیگر برخورد کرده بودند.

جانشین پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: در این حادثه نیز سرنشینان و رانندگان خودروها مصدوم و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند که به دلیل شدت جراحات وارده راننده پژو فوت کرد.

وی در پایان تاکید کرد: رانندگی در حین تردد در محورها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از انحراف به چپ و تغییر ناگهانی مسیر و سبقت‌های غیرمجاز به شدت خودداری کنند.

انتهای پیام /