دوشنبه 16 مهر 1403

واکنش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به جنایت تروریستی شاهچراغ

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
واکنش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به جنایت تروریستی شاهچراغ

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای به جنایت تروریستی شاهچراغ واکنش نشان داد. متن این بیانیه به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم» «وَ سَیَعلَمُ الَذینَ ظَلَموا ای مُنقَلَب یَنقَلِبونَ» بدون شک، وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) داغی بر دلهایمان نهاد؛ به رگبار گرفته شدن زواری که برای برپاداشتن سنتی قدیمی...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای به جنایت تروریستی شاهچراغ واکنش نشان داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم» «وَ سَیَعلَمُ الَذینَ ظَلَموا ای مُنقَلَب یَنقَلِبونَ» بدون شک، وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) داغی بر دلهایمان نهاد؛ به رگبار گرفته شدن زواری که برای برپاداشتن سنتی قدیمی در این بارگاه منور حضور یافته بودند، از یاد ما نخواهد رفت. وقوع چنین حوادثی که هر از چندگاه در کشور عزیز ما رخ می‌دهند، هر بار مظلومیت تشیع و توطئه‌های خبیثانه دشمنان را آشکار کرده و ما را در غم و اندوهی جانکاه فرو می‌برد.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران، این حمله تروریستی فجیع را به شدت محکوم نموده و ضمن تسلیت این واقعه جانسوز به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج) و خانواده‌های بازماندگان این حادثه، از مسئولین انتظامی و امنیتی نظام درخواست پیگیری همه جانبه ابعاد این حادثه و هم چنین تلاش برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی را مطالبه نموده و پیگیری و نابودی ارتباطات داخلی و بین المللی عاملان این جنایت را از ایشان خواستار است و از مسئولان محترم قضایی نیز استدعای به اشد مجازات رساندن جانیان را دارد.

«والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»