شنبه 29 اردیبهشت 1403

واکنش بسیج امیرکبیر به تعلیق مجری تلویزیون در پی انتقاد به رفتار نمایندگان مجلس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
واکنش بسیج امیرکبیر به تعلیق مجری تلویزیون در پی انتقاد به رفتار نمایندگان مجلس

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در پیامی نسبت به استعفای مجری برنامه تلویزیونی (جهان آرا) در پی انتقاد به رفتار نمایندگان مجلس درباره بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور واکنش نشان داد. متن این پیام به شرح زیر است: «صندلی که بعد از 3 سال تحولی ایجاد نکند، چه ارزشی دارد که نمایندگان در خانه‌ی ملت برای کسب مجدد آن از عزل معاون سیاسی وزیر تا استیضاح وزیر...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در پیامی نسبت به استعفای مجری برنامه تلویزیونی (جهان آرا) در پی انتقاد به رفتار نمایندگان مجلس درباره بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور واکنش نشان داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«صندلی که بعد از 3 سال تحولی ایجاد نکند، چه ارزشی دارد که نمایندگان در خانه‌ی ملت برای کسب مجدد آن از عزل معاون سیاسی وزیر تا استیضاح وزیر پیش می‌روند و در انتها تاب انتقاد ساده‌ی برنامه‌ی تلویزیونی را نداشته و مجری آن را تعلیق می‌کنند!»

پیشتر هم سه تشکل دانشجویی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور و جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون بخشنامه اخیر معاونت سیاسی وزارت کشور در نامه‌ای تاکید کردند: صریحا می گوییم؛ تصمیم معاونت سیاسی وزارت کشور تصمیمی بجا، صحیح و عاقلانه بوده است و حمایت قاطعانه خود را از این حرکت و تصمیم انقلابی، اعلام می داریم.

بیشتر بخوانید:

نامه اعتراضی سه تشکل دانشجویی خطاب به مجلس حمایت قاطعانه خود را از تصمیم عاقلانه و انقلابی وزارت کشور اعلام می‌داریم / آقایان نماینده؛ فاین تذهبون؟

واکنش بسیج امیرکبیر به تعلیق مجری تلویزیون در پی انتقاد به رفتار نمایندگان مجلس 2