یک‌شنبه 17 تیر 1403

واکنش تند سخنگوی دولت روحانی به دخالت برخی مدیران در انتخابات

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
واکنش تند سخنگوی دولت روحانی به دخالت برخی مدیران در انتخابات

سخنگوی دولت روحانی در واکنش به خبرهایی مبنی بر دخالت برخی مدیران دولتی در انتخابات اظهار داشت: تازه‌واردان کم‌دانش، پر مدعا، و طلبکار از ملت که در سالهای اخیر در نظام اداری جا خوش کرده‌اند، برای ماندن دست و پا می‌زنند. سخنگوی دولت روحانی در واکنش به خبرهایی مبنی بر دخالت برخی مدیران دولتی در انتخابات اظهار داشت: تازه‌واردان کم‌دانش، پر مدعا، و طلبکار از ملت که در سالهای اخیر در نظام...

سخنگوی دولت روحانی در واکنش به خبرهایی مبنی بر دخالت برخی مدیران دولتی در انتخابات اظهار داشت: تازه‌واردان کم‌دانش، پر مدعا، و طلبکار از ملت که در سالهای اخیر در نظام اداری جا خوش کرده‌اند، برای ماندن دست و پا می‌زنند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: همه دوره‌های انتخابات را دنبال کرده‌ام. در هیچ دوره‌ای، دولتی‌ها در سطوح مختلف، چنین بی‌پروا و آشکار، در انتخابات دخالت نکرده‌اند.

تازه‌واردان کم‌دانش، پر مدعا، و طلبکار از ملت که در سالهای اخیر در نظام اداری جا خوش کرده‌اند، برای ماندن دست و پا می‌زنند. ورای شکست یا پیروزی یک کاندیدا، این رفتارها بر کارکرد و کارآمدی نظام اداری، روح و روان جامعه، قضاوت مردم و ساختار سیاسی تاثیرگذار است.»

منبع: تجارت نیوز هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

واکنش تند سخنگوی دولت روحانی به دخالت برخی مدیران در انتخابات 2