شنبه 29 اردیبهشت 1403

واکنش دشان به دوپینگ پل پوگبا

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
واکنش دشان به دوپینگ پل پوگبا

دیدیه دشان به دوپینگ پل پوگبا واکنش نشان داد و عنوان کرد که بعید است او به صورت عمد دوپینگ کرده باشد.

نشریه ایتالیایی Corriere della Sera ادعا کرد که آزمایش دوپینگ پل پوگبا در 20 اوت گذشته پس از رویارویی یووه با اودینزه به دلیل وجود ماده تستسترون مثبت شده است؛ مسابقه‌ای که هافبک فرانسوی در آن حتی بازی هم نکرد و نیمکت‌نشین بود. پس از آن به صورت رسمی اعلام شد که پوگبا تا انجام تحقیقات کامل به طور موقت محروم خواهد شد و سه روز فرصت دارد تا از خود دفاع کند.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه از پل پوگبا هافبک یوونتوس که تست دوپینگش مثبت شد، حمایت کرد و گفت: من و کل تیم شگفت زده شدیم. من از طریق پیام‌ها کمی با او صحبت کردم. بعداً این فرصت را خواهم داشت تا از همه جزئیات مطلع شوم. من مطمئن نیستم که خودش الان همه چیز را با اطمینان می‌داند یا خیر ولی این خبر برای کل تیم ناراحت کننده است.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: من نمی‌توانم تصور کنم که پوگبا از عمد دوپینگ کرده است. من از او حمایت خواهم کرد، او قدرت و شخصیت لازم برای غلبه بر این دوران سخت را دارد.

طبق گزارش‌ها در صورت تایید نتیجه مثبت، پوگبا توسط دادگاه ملی ضد دوپینگ محاکمه خواهد شد؛ دادگاهی که قدرت اجرای محرومیت بین دو تا چهار سال را دارد.

در برخی گزارش‌ها آمده در صورتی که دوپینگ این بازیکن اثبات شود، احتمال خداحافظی پوگبا از میادین فوتبال وجود دارد.

پوگبا این مکمل را در آمریکا مصرف کرد؛ جایی که قوانین ضد دوپینگ با ایتالیا متفاوت است. طبق اطلاعات اولیه، پوگبا روز گذشته به پزشکان یوونتوس گفت که موادی مصرف کرده که مورد تایید کادر پزشکی باشگاه نبوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا از میان اخبار

خبر بسیار خوشحال کننده برای هواداران پرسپولیس

ملاقات علی دایی با کریستیانو رونالدو در تهران؟

زلزله در پرسپولیس؟ یحیی مهاجم خارجی جدید را نمی‌خواهد

درخواست امیر قلعه‌نویی از رئیس‌جمهور