یک‌شنبه 6 آبان 1403

واکنش سازمان تعزیرات به پیش فروش پژو پارس توسط ایران خودرو / گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی باید حذف شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
واکنش سازمان تعزیرات به پیش فروش پژو پارس توسط ایران خودرو / گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی باید حذف شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری که امروز در سازمان تعزیرات برگزار شد با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: در ابتدای 10 ماهه اول سال جاری، موجودی پرونده در بخش کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز 13750 فقره است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 39 درصد کاهش داشته است. وی افزود: در 10 ماهه اول سال 1402، ورودی پرونده (کالا و...

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری که امروز در سازمان تعزیرات برگزار شد با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: در ابتدای 10 ماهه اول سال جاری، موجودی پرونده در بخش کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز 13750 فقره است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 39 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در 10 ماهه اول سال 1402، ورودی پرونده (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) 585638 فقره است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2 درصد کاهش داشته است. همچنین در 10 ماهه اول امسال مختومه پرونده (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) 570157 فقره است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش داشته است.