پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

واکنش فقیهه سلطانی به درگذشت چنگیز جلیلوند

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
واکنش فقیهه سلطانی به درگذشت چنگیز جلیلوند

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، این بازیگر ادامه داد: هر روز با ترس و کابوس اینستاگرام را باز می‌کنم؛ چرا که در این مدت هنرمندان و استادان بسیار ارزشمندمان را از دست داده‌ایم و هر روز بار غصه‌هایمان سنگین‌تر می‌شود.

او، جلیلوند را انسانی بزرگ و هنرمندی دوست‌داشتنی توصیف کرد و افزود: افتخار می‌کنم در کنار ایشان بودم ولی چه حیف که نمی‌دانستیم بزودی ایشان را از دست می‌دهیم، واقعا خیلی زود دیر می‌شود.

سلطانی اضافه کرد: ایشان نه تنها در عرصه دوبلاژ، هنرمندی بزرگ بودند بلکه در تئاتر هم حضوری گرم و شیرین داشتند و منش انسانی و رفتارشان هم که مثال زدنی بود.

او در ادامه از درگذشت چهره‌های هنری دیگری مانند اکبر عالمی ابراز تاسف کرد و افزود: هر روز استادان‌مان را از دست می‌دهیم و با خود مرور می‌کنیم چقدر فرصت‌ها زود از دست می‌رود. ای کاش در سه سال گذشته باز هم از حضور هنرمندی مانند آقای جلیلوند در تئاتر بهره‌مند شده بودیم و فرصت آموختن از ایشان را به دست می‌آوردیم.

فقیهه سلطانی در پایان صحبتش آرزو کرد که روح چنگیز جلیلوند شاد و در آرامش باشد و گفت: متاسفانه جهان درگیر این ویروس نابودگر است، ولی امیدوارم خداوند دیگر استادان‌مان را حفظ کند. باید حضورشان را غنیمت بدانیم و بیش از پیش برایشان فضای کار مهیا کنیم و از آنان یاد بگیریم.

چنگیز جلیلوند، دوبلور با سابقه که تجربه بازی در سینما و تئاتر را هم داشت، امروز دوم آذر ماه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.