چهارشنبه 18 مهر 1403

واکنش نظرمحمدی به گل جنجالی مس و حواشی کرمانشاه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
واکنش نظرمحمدی به گل جنجالی مس و حواشی کرمانشاه

سرمربی بعثت کرمانشاه بعد از پیروزی بزرگ و جنجالی تیمش مقابل مس کرمانشاه مدعی شد گل حریف به درستی از سوی داور مردود اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعثت کرمانشاه یک پیروزی بزرگ و جالب توجه را در عین جنجالی بودن مقابل مس کرمان جشن گرفت تا روزهای درخشان علی نظرمحمدی روی نیمکت این تیم تداوم داشته باشد و آنها رتبه پنجم جدول را از آن خود کنند.

در این بازی اما جنجال بزرگی رقم خورد و گل مس کرمان که ابتدا توسط داور مردود اعلام شده بود، دقایقی بعد بار دیگر در مشورتی که او با کمک خود داشت، سالم اعلام شد تا تنش شکل گرفته دقایق زیادی از بازی را معوق کند. داوران بعد از حضوری 50 دقیقه‌ای به زمین بازگشتند و این بار با مردود اعلام کردن گل، بازی را پی گرفتند و این میرجوان بود که در دقایق پایانی توانست گل برتری کرمانشاهی‌ها را به نام خود کرده و یک برد ارزشمند را برای بعثت که حمایت ویژه هواداران را به همراه داشت، کسب کند.

علی نظرمحمدی در پایان این بازی به خبرنگار ما درباره حواشی شکل گرفته در این بازی گفت: جا دارد ابتدا از حضور گرم هواداران بعثت و کرمانشاهی‌های عزیز در استادیوم و حمایتی که از تیم خودشان داشتند تشکر کنم. حضور آنها بزرگترین دلگرمی برای ما در مسیر کسب این سه امتیاز بود و جو فوق‌العاده و حمایت آنها زمینه‌ساز برد ما شد.

وی درباره رد شدن گل مس کرمان که جنجال بزرگی را شکل داد اینطور واکنش نشان داد: داور به درستی بعد از خطای مهاجم روی مدافع تیم ما سوت زد و بازیکن حریف توپ را وارد دروازه کرد. نمی‌دانم چه دلیلی داشت که با شلوغ‌کاری شکل گرفته جلوی کمک داور، او را مجاب کردند تا داور تصمیم خود را عوض کند. مگر می‌شود صحنه خطای به این واضحی را تغییر داد؟ با این حال بار دیگر این گل مردود اعلام شد تا عدالت در جریان بازی شکل بگیرد.

سرمربی بعثت با اشاره به برد ارزشمند تیمش گفت: این برد را به بازیکنانم که مردانه برای این تیم جنگیدند تبریک می‌گویم و آنها شایسته احترام هستند و به غیرت‌شان افتخار می‌کنم. بار دیگر از هواداران عزیز کرمانشاهی هم تشکر می‌کنم و همچنین از مدیران و مالک عزیز که مایه دلگرمی و ادامه این مسیر سخت در رقابت با مدعیان هستند.

نظرمحمدی درباره حضور این تیم در رده پنجم جدول نیز گفت: فعلا هفته‌های ابتدایی لیگ است. جایگاه تیم‌ها ملاک نیست. برای من حمایت هواداران و تلاش بازیکنان مایه افتخار است. بازی به بازی جلو خواهیم رفت و مطمئنا می‌توانیم هواداران را بیش از این نیز خوشحال کنیم. باید رو به جلو و به اهداف بزرگتر فکر کرد و این پتانسیل را در بین بازیکنانم می‌بینم.

واکنش نظرمحمدی به گل جنجالی مس و حواشی کرمانشاه 2