سه‌شنبه 24 مهر 1403

واکنش «نیستلروی» به ادعای «کاپلو» در مورد بوی عجیب رختکن رئال

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
واکنش «نیستلروی» به ادعای «کاپلو» در مورد بوی عجیب رختکن رئال

تهران - ایرنا - «روت فن نیستلروی» با رد ادعای «فابیو کاپلو» در این خصوص که رختکن رئال مادرید بوی الکل می‌داده است، گفت: تمام حاضران در رختکن رئال نهایت اصول حرفه‌ای‌گری را رعایت می‌کردند.

نیستلروی همزمان با دوران حضور «رونالدو نازاریو» در رئال، در این تیم توپ می‌زد؛ کسی که بنا به گفته کاپلو در زمان حضور وی روی نیمکت کهکشانی‌ها برایش مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

کاپلو در این باره گفت: بزرگ‌ترین استعدادی که در تمام دوران سرمربیگری‌ام با او کار کرده‌ام، رونالدو است اما در عین حال او کسی است که بیشترین مشکلات را در رختکن برای من به وجود آورد.

وی ادامه داد: او اغلب مهمانی می‌گرفت و کارهایی مثل این انجام می‌داد. یک بار نیستلروی به من گفت که «مربی، رختکن بوی الکل می‌دهد.»

با این حال، نیستلروی در پستی توییتری نوشت: بدنبال برخی از اظهاراتی که توسط فابیو کاپلو مطرح شده است و ادعا کرده که من یک بار گفته‌ام رختکن رئال بوی الکل می‌دهد، قصد دارم چنین ادعایی را قویا تکذیب کنم.

ستاره اسبق تیم ملی هلند افزود: تمام افراد حاضر در رختکن رئال از همان روز اول نهایت اصول حرفه‌ای‌گری را رعایت کرده و به نمایش می گذاشتند. تک تک ما تلاش کرده و به طور یکپارچه و حرفه‌ای از نشان باشگاه دفاع کردیم.

*س_برچسب‌ها_س*
واکنش «نیستلروی» به ادعای «کاپلو» در مورد بوی عجیب رختکن رئال 2