چهارشنبه 11 مهر 1403

واکنش وزیر دفاع به پاسخ احتمالی اسرائیل / از موشک‌های متنوعی استفاده شد، یکی از آنها هایپرسونیک بود / چرا موشک های ایران به سرعت به تل آویو رسید؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
واکنش وزیر دفاع به پاسخ احتمالی اسرائیل / از موشک‌های متنوعی استفاده شد، یکی از آنها هایپرسونیک بود / چرا موشک های ایران به سرعت به تل آویو رسید؟

وزیر دفاع درباره پاسخ به واکنش احتمالی اسرائیل تصریح کرد: در صورت واکنش قطعاً پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع با حضور در جمع خبرنگاران درباره حمله شب گذشته ایران به اسرائیل گفت: عملیات بسیار عالی بود، درصد موفقیت عملیات 90 درصد بود، عملیات منطبق بر قوانین بین‌المللی بود یعنی براساس منشور سازمان ملل یک اقدام متقابل و کاملاً قانونی بود و اهداف هم اهداف نظامی بود و ما به هیچ عنوان اهداف غیرنظامی نداشتیم و اصابت هم بر اهداف نظامی انجام شده یعنی آنجایی که رژیم صهیونیستی از آنجا هواپیما بلند می‌کند و عملیات انجام می‌دهد.

وی درباره اینکه چند پایگاه در حمله شب گذشته به اسرائیل مورد هدف قرار گرفتند؟ افزود: ما 3 پایگاه نظامی و یک مرکز اطلاعاتی را زدیم.

نصیرزاده درباره پاسخ به واکنش احتمالی اسرائیل تصریح کرد: در صورت واکنش قطعاً پاسخ خواهیم داد.

وی در پاسخ به اینکه از چند موشک هایپرسونیک در حمله به اسرائیل استفاده شد، خاطرنشان کرد: کلا از موشک‌های متنوعی استفاده شد که یکی از آنها هایپرسونیک بود.

نصیرزاده در واکنش به اینکه از قبل اطلاع داده بودید؟ گفت: ما کار خودمان را کردیم.

وزیر دفاع درباره اینکه به نظر می‌رسد موشک‌ها خیلی سریع‌تر به هدف رسیدند، یادآور شد: موشک‌ها از نظر فناوری بسیار بالا بودندو قابلیت عبور از سامانه دفاعی دشمن را داشتند.

27211

کد خبر 1965748