پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

واکنش وزیر دفاع به یاوه گویی سران رژیم صهیونیستی

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
واکنش وزیر دفاع به یاوه گویی سران رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، امیر آشتیانی در جمع مدیران ارشد وزارت دفاع در واکنش به اظهارات سخیف و یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی به ویژه برخی سران رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده قدرت دفاعی ملت بزرگ ایران و پیشرفت‌های متکی بر فناوری‌های جدید و نوآورانه علمی، دانشی و بومی، صرفا برای حفظ امنیت و پاسداری از حدود و ثغور ایران اسلامی و تنها در جهت پاسخ دادن به هرگونه تهدیدات و تجاوز احتمالی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ و سلحشور ایران با اقتدار نشأت گرفته از روحیه ایمانی و سلحشوری خود در تمامی صحنه‌های مواجهه و مقابله با دشمنان حاضر خواهند بود، افزود: مردم بزرگ ایران به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی همانند گذشته با هوشمندی، مجاهدت و استقامت پیروزی‌های شکوهمند دیگری را رقم خواهند زد.

وزیر دفاع با تذکر شدید به دشمنان، بابت اظهارات سخیف شأن تصریح کرد: ایادی شیطان و رژیم‌های وابسته به قدرت‌های پوشالی از سر استیصال به یاوه‌گویی و اتهام‌زنی آورده اند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی به ویژه برخی سران رژیم صهیونیستی تاکید کرد: از رژیم جعلی صهیونیستی که همواره شکست‌های بزرگ را از ملت ایران در کارنامه خود مشاهده می‌کند و در برابر افکار عموم مردم جهان و آزادی خواهان عالم سرشکسته است و تنها این توان را دارد که بغض و کینه خود را به رخ زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع بکشاند، جز این انتظار نمی‌رود.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در راه پیشرفت دفاعی و نظامی خود براساس دکترین دفاعی پیش خواهد رفت، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران قطعا در برابر هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز، پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند.