دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند

به گزارش مشرق، اخبار منتشر شد، اخباری که حکایت از رخ دادن اتفاقات ناخوشایندی در جریان رقابت‌های تیم ملی پروش‌اندام جهت شرکت در مسابقات جهانی، رخ داده بود و رضا بیرانوند که یکی از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها بود در اعتراض به رای داوران به شدت عصبانی شد و در این بین به تصاویر شهدا نیز اهانت شد و در پی این اتفاق کمیته انضباطی فدراسیون پرورش اندام بلافاصله حکم به محرومیت 2 ساله بیرانوند و همچنین یک پرورش اندام دیگر به نام کیانوش خرمی‌پور که او هم به رای داوران معترض بود داد.

حتی در پی وقوع این اتفاق ناخوشایند، عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون پرورش اندام نیز واکنش نشان داد و گفت که قبل از هر چیز باید از مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا و همینطور مردم شهید پرور کشورمان عذرخواهی کنم، قهرمان‌های واقعی شهدایی هستند که جان خود را برای اینکه الان ما در امنیت زندگی کنیم نثار کردند. من و جامعه پرورش اندام کشور احترام زیادی برای شهدا قائل هستیم و خودمان را مدیون آنها می‌دانیم.

وی در مصاحبه خود گفته است که متاسفانه بیرانوند پس از رای داوران به شدت عصبانی شد و آن کار زشت را انجام داد. البته او نمی‌دانست که در حال لگد زدن به تصاویر شهدا است. چرا که پشت قاب‌های عکس سمت بیرانوند بود و پس از اینکه متوجه کار اشتباهش شد پشت میکروفون رفت و عذرخواهی کرد.

اما رضا بیرانوند، حواشی مرتبط به اقدام وی، اعتراض به ناداوری مسابقات پرورش اندام، توهین به تصاویر شهدا و... این ها اخباری بود که در فضای مجازی منتشر شد، اخباری که شاید دل بسیاری را به درد آورد حال دانسته و یا نادانسته اما بسیاری را نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند:

واکنشی که ساعاتی پس از آن سبب شد تا ویدئویی از وی نیز در فضای مجازی و عذرخواهی رضا بیرانوند از مردم نیز منتشر شود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند 2
وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند 3
وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند 4
وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند 5
وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند 6
وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند 7
وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند 8
وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند 9
وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند 10
وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند 11
وای از آن دم که مادر شهیدی این تصاویر را ببیند 12