پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

فدراسیون پرورش اندام

فدراسیون پرورش اندام

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از هادی چوپان که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است، را ببینید. تصاویری از هادی چوپان که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است، را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هادی چوپان قهرمان مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک به حرفهای مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام واکنش نشان داد. هادی چوپان قهرمان مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک به حرفهای مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام روز گذشته در مصاحبه ای به هادی چوپان تاخت و جملات عجیبی درباره قهرمانی او در مسترالمپیا گفت. نصیرزاده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون مچ‌اندازی آسیا، رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران را به خاطر عدم اجرای تعهدات، سهل‌انگار خواند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون پرورش اندام گفت: یکی از زیبایی‌های ورزش، حواشی آن است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات مستریونیورس به عنوان یک رقابت بین‌المللی که در ایران پایه‌گذاری شد، بنابر دلایل نامعلوی امسال لغو شد.

وب‌گاه فرارو

هیئت تهران رقابت‌های فیت مدل را طبق استاندارد‌های IFBB، به این شکل برگزار کرد که ورزشکاران بدون پیراهن، و با کت و شلوار جین روی صحنه حاضر می‌شوند، اما کمیته فیتنس ایران این رقابت را با کت و شلوار پارچه‌ای و با پیراهن قبول دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فدراسیون پروررش اندام در کاروان اعزامی به مسابقات مثلا جهانی، افرادی را همراه کرده است که یا بی‌ربط و یا دارای عناوین نادرست هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فدراسیون پروررش اندام در کاروان اعزامی به مسابقات جهانی، افرادی را همراه کرده است که یا بی‌ربط و یا دارای عناوین نادرست هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون پروررش اندام در کاروان اعزامی به مسابقات جهانی، افرادی را همراه کرده است که یا بی‌ربط و یا دارای عناوین نادرست هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون پرورش اندام دلیل تعلیق مهدی جابری را تغییر داد و مدعی شد که او در تست دوپینگ حاضر نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئولان کمیته‌های مختلف قوی‌ترین مردان فدراسیون پرورش اندام به علت نارضایتی از عملکرد مدیریت فدراسیون به دلایل مختلف، شروع به استعفای سریالی از مسئولیت‌های خود کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز جمعه 31 شهریور مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام کشور انجام شد. عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون پرورش اندام در پاسخ به این سوال که سطح مسابقات و روند مسابقات را چگونه دیده است گفت: قرار است تیم ملی ایران به مسابقات هفتاد وهفت امین دوره قهرمانی جهان که در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، به کشور اسپانیا اعزام شود. به دلیل برگزاری مسابقات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضا بیرانوند در پی لگد زدنش به تصاویر شهدا گفت خبری از تصویر روی تابلوها نداشته و بابت حرکتش نیز ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی پرورش اندام, یکی از ورزشکاران به نام رضا بیرانوند که نسبت به رای داوران معترض بود به قاب‌های تصاویر شهدا لگد زد.

وب‌گاه فرارو

در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی پرورش اندام، یکی از ورزشکاران شرکت‌کننده به نام رضا بیرانوند که نسبت به رای داوران معترض بود در اقدامی زشت به قاب‌های تصاویر شهدا که در محل سالن مسابقات قرار داده شده بود اهانت کرد.